Fiat Croma: nová italská naděje

33 komentářů

kac
19. dubna • 20:26

MAZILEK

alda
2. března • 22:33

jezdím s cromou z 94 a mam na ni 420 000km a v pohodě porad jezdí tak si pište že za dalších šest let si koupím tuhle tu na to vemte jed  

alda
2. března • 22:33

jezdím s cromou z 94 a mam na ni 420 000km a v pohodě porad jezdí tak si pište že za dalších šest let si koupím tuhle tu na to vemte jed  

Michal
3. února • 8:34

Myslim že je to celkem zajímavý až na ty zadní světla to nevim kde to vzali to je fakt děs ale kdybych na ní měl tak si jí hned koupim nejlíp stim motorem 2.4 16V JTD 147 KW to se docela divym že to do toho dávaj a eště ze zvýšenym výkonem samozřejmě že to ted budou dávat do všech ale myslel sem si jako vedený spotřební vůz že mu eště náký KW uberou a nebo tam daj tak na nanejvíš 1.9 JTD a tyhle nechaj pro prestižnejší auta třeba Alfa Romeo nebo Lancia ale tam chystaj ze zvýšenym obsahem jenom škoda že to nepochází od nich a že se vůbec spojily s oplem ale asi jim nic jiného nezbylo a škoda že lidi tady u nás neuměj ocenit italský vozy jen se řekne Fiat a každej má plnou hubu keců nechápu to a koupěj si radši německou škodu fakt síla která má uplně mimo volant a psjí se o ní nesmylsi ten kdo chce napsat pravdu tak ho Mladá boleslav odepíše.Jinak přeji koncrenu Fiat at se udržej a jen tak dál jinak nevim jakej jinej vůz bych si měl koupit.

vojta
22. února • 20:10

ty dieslovy motory co sem cet na netu by mely bejt ciste od fiatu, benziny sou s oplem to jo.

Marty
21. února • 23:44

Já jsem zvědavej na cenu, mám teď Stilo MW a to půjde za dva roky o dům dál, tohle mi přijde jako super kára, jako další stupeň žebříčku pro lidi, kteří dosáhnou výš než je top výbava Stila nebo Oktávky, obávám se však, že bude začínat tak na 700.000,- a končit na 1.3 milionu...jinak lidi nepleťte se tohle bude auto, které bude hledat konkurenci jen hodně těžko....srovnejte s novou oktávkou kombi, která je nižší střední, ale cenou bude naprosto srovnatelná, avšak s horšími motory a prostorem, to auto má hodně poněmečtělej design, na což tady lidi slyšej....no, nechme se překvapit...

cuore sportive
26. ledna • 0:53

  ja si myslim ze Italove uz dlouho delaji dobre auta pro nas i nase penezenky, a tahle Croma mne o tom zase asi presvedci? myslim si ze bude mit uspech!!!!!!!!!!!!!!

puck
19. ledna • 20:17

tuto to vypada trochu inak

mfilip
20. ledna • 8:57

tak to se mi libi o dost vice. Trosku mne predek Cromy zklamal, nelimi se mi ta celni svetla ala Punto III

puck
21. ledna • 11:10

tato verzia sa paci viac aj mne

Haya
19. ledna • 10:29

drž se svého kopyta ( malá auta ), na ty velká máš přece jiné značky... 

milan peterka
21. ledna • 9:58

Takže povieme Mercedesu - nerob malé autá, tie nevieš robiť , nerob dodávky tie sú haraburdy ( VITO ), iný robia lepšie autá.!!!

Ve´d tvoj názor je chorý.

Jarous
19. ledna • 12:17

Naopak bych řekl že Fiat takový auto potřebuje, uvidíme jak se chytne.

vedeni
19. ledna • 10:18

Zezadu to vypada jako Daewoo (pardon, Chevrolet) Lacetti.

vedeni
19. ledna • 10:18

Zezadu to vypada jako Daewoo (pardon, Chevrolet) Lacetti.

Martin D.
19. ledna • 7:54

V článku se píše, že stará Croma byla sedan. Já s ní jezdím a přiznám se, že do dnešního dne jsem si myslel, že mám liftback. Pana Broža vysvětlete mi prosím rozdíl mezi sedanem a liftbackem. Děkuji. Jinak co se týče nového designu, tak je to OK.

Petr Broža
19. ledna • 8:12

Nemusíte se hned tak čertit, vycházel jsem z tiskové zprávy, kde se doslova píše „úspěšný sedan střední třídy“. A když to píše samotné PR oddělení Fiatu, neměl jsem důvod tomu neveřít.

Rokba
19. ledna • 10:35

Tak zrovna ke zprávám z PR oddělení by novinář měl přistupovat velmi obezřetně.

Petr Broža
19. ledna • 11:07

To sice ano, ale vzhledem k tomu, že Croma má "sedanovitý" typ karoserie, ani mne nenapadlo, že by to mohl být liftback a tudíž že tisková zpráva nese chybnou informaci.

puck
18. ledna • 23:09

preco uz automobilky nevedia spravit poriadny sedan ? samy hatchback - je to skarede a ma to mensi kufor, horsie jazdne vlastnosti a zlu aerodynamiku...

Veverak
18. ledna • 23:21

Zase se tam vejde vetsi bedna - to je pro narod ktery ohodnoti velikost kufru jako nejdulezitejsi vlastnost auta pomerne podstatna.

Kazdopadne - sedany jsou mozna hezci (teda jak kterej), ale desne neprakticky. Liftback (tkay jak kterej) mi prijde jako rozumny kompromis ...

John B. Conti
18. ledna • 20:16

Muzu se pane Broza zeptat, kde jste prisel k tem 2,7 m rozvoru? Dokonce i na strankach Fiatu je porad rozvor uvadeny jako 2,83.

Petr Broža
18. ledna • 20:31

"Rozvor nového Fiatu Croma je 2,70 m – místo pěvodně uvedených 2,83 m."

Petr Broža
18. ledna • 20:29

V tiskové zprávě od českého zastoupení; bylo to posláno jako oprava, v první zprávě bylo 2,83 m, v druhé pak 2,7 m.

stenly
18. ledna • 16:43

po starý cromě se mě fakt stýská, už aby to bylo na trhu a +2 roky k tomu. Jenou doufám, že v tom zůstane kousek Itálie, po vozítku od strejdů z Rüsselsheimu netoužím.

Murphy
18. ledna • 16:08

Me se to auto libi... Alfa Sportwagon to samozrejme neni, ale pokud Fiat zachova pomer cena/vybava/uzitne vlastnosti jako treba u Stila MW, mohlo by to auto byt docela uspesne...

Miša Ríša
18. ledna • 15:53

Jo tohle ujde, ale nemůlžu se ubránit dojmu, že ten zadek je nějaký divný

Kostej nesmrtelny
18. ledna • 15:48

O2 kombajn jede.....

mfilip
18. ledna • 9:42

"V prodeji by měla být novinka na začátku léta" - to jako ktereho leta ? Letos ? Snad ne.

Petr Broža
18. ledna • 9:45

Napsal jsem to myslím dost jednoznačně, léto začíná v červnu

mfilip
18. ledna • 10:30

OK, v tom pripade jsem od Fiatu cekal vetsi promotion.

Petr Broža
18. ledna • 11:48

Toto je jen první nástřel, více foto a info bude až v Ženevě.

Veverak
18. ledna • 11:44

Fiat uz asi mele z posledniho (nic ve zlym) .

Doporučujeme

Články odjinud