Fiat chystá řadu dvouválcových motorů

V listopadu roku 2006 přišla automobilka Fiat s informací o tom, že hodlá přijít na trh s dvouválcovým motorem o objemu 0,9 litru, který bude přeplňován a nabídne výkon až 80 kW. Agregát, který bude určen hlavně pro menší modely, bude při stejné dynamice vykazovat spotřebu až o dvacet procent nižší vůči stejně výkonným čtyřválcům.

Tento motor by se pak měl na trhu objevit nejpozději v počátku příštího roku s tím, že definitivní představení proběhne ještě letos.

Nově se ovšem objevila informace, že tímto malým dvouválcem to nebude končit a do výroby by se měl dostat ještě menší agregát a to o objemu 0,7 litru a opět s přeplňováním. Výkon by pak měl dosahovat 60 kW a měl by být opět určen pro malé modely, kde by měl nahradit atmosférické čtyřválce.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků