Fiat chystá nový naftový motor. A bude to osmiválec

Fiat chystá nový naftový motor. A bude to osmiválec

Kolegové z magazínu Car and Driver přišli se zajímavou informací. Podle jejich italských zdrojů připravuje koncern Fiat nový naftový motor, který bude mít navzdory všem trendům a downsizingům osm válců.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Maserati

Naftové Maserati Ghibli vyrazí k zákazníkům se spotřebou 6,0 l/100 km

Po premiéře dieselového šestiválce v Maserati Ghibli se čeká, jak na tento agregát zákazníci zareagují a zda jim jeho výkon bude stačit. Pokud ne, přijde na řadu zmíněný osmiválec. Mimochodem podle podobného scénáře mimochodem postupoval Volkswagen v případě Porsche Cayenne, které si dlouho muselo vystačit pouze s ne příliš výkonným (na značku Porsche) šestiválcem. 

Design | SUV | Zajímavosti | Technika | Premiéry | Palivo | Porsche

Porsche Cayenne S Diesel: osm válců od Audi

Italský osmiválec dostane technologii MultiJet. Aktuálně se mluví o maximálním výkonu 365 koní a vrcholu točivého momentu 622 Nm. To vše při kombinované spotřebě do osmi litrů. Pokud Fiat tento motor nakonec opravdu schválí, měl by se objevit na trhu do tří let.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků