Fiat chystá nový naftový motor. A bude to osmiválec

Fiat chystá nový naftový motor. A bude to osmiválec

Kolegové z magazínu Car and Driver přišli se zajímavou informací. Podle jejich italských zdrojů připravuje koncern Fiat nový naftový motor, který bude mít navzdory všem trendům a downsizingům osm válců.

Naftové Maserati Ghibli vyrazí k zákazníkům se spotřebou 6,0 l/100 km

Naftové Maserati Ghibli vyrazí k zákazníkům se spotřebou 6,0 l/100 km

Po premiéře dieselového šestiválce v Maserati Ghibli se čeká, jak na tento agregát zákazníci zareagují a zda jim jeho výkon bude stačit. Pokud ne, přijde na řadu zmíněný osmiválec. Mimochodem podle podobného scénáře mimochodem postupoval Volkswagen v případě Porsche Cayenne, které si dlouho muselo vystačit pouze s ne příliš výkonným (na značku Porsche) šestiválcem. 

Porsche Cayenne S Diesel: osm válců od Audi

Porsche Cayenne S Diesel: osm válců od Audi

Italský osmiválec dostane technologii MultiJet. Aktuálně se mluví o maximálním výkonu 365 koní a vrcholu točivého momentu 622 Nm. To vše při kombinované spotřebě do osmi litrů. Pokud Fiat tento motor nakonec opravdu schválí, měl by se objevit na trhu do tří let.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků