Fiat chystá nový naftový motor. A bude to osmiválec

Fiat chystá nový naftový motor. A bude to osmiválec

Kolegové z magazínu Car and Driver přišli se zajímavou informací. Podle jejich italských zdrojů připravuje koncern Fiat nový naftový motor, který bude mít navzdory všem trendům a downsizingům osm válců.

Naftové Maserati Ghibli vyrazí k zákazníkům se spotřebou 6,0 l/100 km

Naftové Maserati Ghibli vyrazí k zákazníkům se spotřebou 6,0 l/100 km

Po premiéře dieselového šestiválce v Maserati Ghibli se čeká, jak na tento agregát zákazníci zareagují a zda jim jeho výkon bude stačit. Pokud ne, přijde na řadu zmíněný osmiválec. Mimochodem podle podobného scénáře mimochodem postupoval Volkswagen v případě Porsche Cayenne, které si dlouho muselo vystačit pouze s ne příliš výkonným (na značku Porsche) šestiválcem. 

Porsche Cayenne S Diesel: osm válců od Audi

Porsche Cayenne S Diesel: osm válců od Audi

Italský osmiválec dostane technologii MultiJet. Aktuálně se mluví o maximálním výkonu 365 koní a vrcholu točivého momentu 622 Nm. To vše při kombinované spotřebě do osmi litrů. Pokud Fiat tento motor nakonec opravdu schválí, měl by se objevit na trhu do tří let.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků