Fiat chystá konkurenci pro Volkswagen T-Roc Cabriolet. 500X přijde o střechu

34 komentářů

9. ledna • 17:31

Jistě. Proto taky karbonizují common raily.

Lojo
9. ledna • 12:56

Nevíte někdo proč se u nepřímovstřikového benzínu nezanášení sací ventily, ale diesel co má přímovstřik na to netrpí? Asi vyšší teplota u benzíňáku.

/;\
9. ledna • 14:16

Rych­lost usa­zo­vá­ní zá­le­ží na kon­struk­ci mo­to­ru, způ­so­bu jízdy, po­u­ži­tém pa­li­vu a sa­mo­zřej­mě ta­ké na pé­či o vo­zi­dlo, pře­de­vším pak na vý­mě­nách ole­je. Ně­kte­ré pří­movstři­ko­vé mo­to­ry s tím ma­jí pro­blém vel­mi br­zy už po 30 000 km. Pra­xe uka­zu­je, že rych­le­ji se za­kar­bo­no­vá­va­jí mo­to­ry, u kte­rých ma­ji­te­lé ne­mě­ní včas olej, dá­va­jí pl­ný plyn v níz­kých otáč­kách a kte­ré za­ží­va­jí čas­té stu­de­né star­ty a krát­ké ces­ty sty­lem brz­da/plyn.
JINOU ODPOVED TI NIKDO NEPOSKYTNE

Rojo
9. ledna • 14:20

Důvody mohou platit i pro diesel, takže zůstanu u té vysoké teploty.
POŘÁD NEVYSVĚTLILS TEN ZÁKLADNÍ DŮVOD PROČ DIESEL PROBLÉM NEMÁ A BENZÍN JO. POŘÁD JEN UDÁVÁŠ DŮVODY, KTERÉ MŮŽOU PLATIT I PRO DIESEL.

9. ledna • 14:40

Diesel saje pouze vzduch a vstřikuje až za ventilem do ,,uzavřeného" válce.

Rojo
9. ledna • 14:49

Bože, co je tady za jelita. :-O
Přímovstřikový benzíňák taky saje pouze vzduch a vstřikuje až do válce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
9. ledna • 15:23

Aha, takže přes EGR ventil se u benziňaku nasává vůně fialek.

Zojo
9. ledna • 17:10

EGR ventil mají i nafťáky.

petr r. (petrumr)
10. ledna • 8:53

naftáky po pár km ve městě-asi 2000km-to mají karbonem zalepený-neprůchozí.

/;\
9. ledna • 14:40

Protože červený trpaslík a hrachová zmrzlina.
A to všechno včera

Rojo
9. ledna • 15:17

Když víš prd, tak se nevyjadřuj.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
/;\
9. ledna • 15:31

Promiň chytroline.
Jaké to je a kde to bolí ?

Mojo
9. ledna • 17:29

Proč myslíš? Raději nemysli.

/;\
9. ledna • 17:55

Tak se s nama podel o informace, jake to je byt kreten , kde to nejvice boli,asi nikde,protoze dement jako ty je vlastne nic,nula,kus kouriciho hovna
Dekujeme

Mojo
9. ledna • 18:26

Ok, tak teda jó, přiznávám. Kretény nic nebolí a mají jednu zvláštní vlastnost - neomylně poznají dalšího kreténa a já tě poznal.

/;\
9. ledna • 19:53

Omlouvám se, jak jsem už psal jinde, jsem frustrovaný, protože mi nešla nastartovat 1,9TDI. Obvykle se vyjadřuji jako normální člověk.

/;\
9. ledna • 18:43

(v lékařství) člověk postižený kretenismem
Kretén se inteligencí pohybuje kolem úrovně dítěte.
Takze maximalne poznas,ze jsi se posral a potrebujes prebalit.
Plakat te slysim,plakat a plkat .
Bude pro tebe lepsi si zalezt do cely a malovat obrazky po stenach,pokud ovsem nejsi tak debilni,aby jsi si tu pastelku nesezral

Mojo
9. ledna • 11:54

Nevíte někdo proč se u přímovstřikového benzínu zanášení sací ventily, ale diesel co má taky přímovstřik na to netrpí? Asi vyšší teplota u benzíňáku.

/;\
9. ledna • 12:03

Nekvalitní olej
Auto používáno na krátké trasy - stále studený motor
Nekvalitní palivo
Nedodržování intervalu výměny oleje
Příčin je hodnet,bohuzely.
Nejlepší je každou třetí nádrž 100 oktan benzín a pořádně to přijdete,ale opravdu pěkně. Vypálit chrobáka.

Mojo
9. ledna • 12:32

Důvody mohou platit i pro diesel, takže zůstanu u té vysoké teploty.

Michal2
10. ledna • 14:20

Zase u nafty odcházejí vstřiky.V obou případech lepší palivo a trochu prohnat.

8. ledna • 17:11

S dobrou cenovkou to bude slušný produkt.
VW je odpudivé auto, to se nedá.

Michal2
9. ledna • 4:00

No všechny 500x apod jsou pěknej hnus.Sousedi mají klasickou 500 v černé/svetly interiér a pěkný poklice už ca rok na prevoznich znackach a nemůžou jí prodat.Za tu cenu si lidi radši koupí podstatně větší fabii než stylovku do města.

.
9. ledna • 10:45

Mně zase přijde 500 a 500x jako krásné auto a s nádechem italského designu, který mám rád. Fabie - 500. To si snad děláš srandu, Vždyť si ty vozy vůbec nekonkurují.Článek je o 500x sport. Tento vůz s přeplňovaným čtyřválcem 150k, automatem a docela bohatou výbavou má nabídku za 544tis. Za tu cenu možná neseženeš odpovídající Scalu.

Michal2
10. ledna • 14:43

Jó klasická 500 je pěkná a o třídu menší než fabia.Za 10měsíců 2020 prodáno 200ks vs 13000ks.Kvůli vzhledu si auto koupí no 1,5procento lidí.Ostatní chcou aspoň 4-5místné auto a i ňáký kufr.

/™\
10. ledna • 15:01

A právě proto je 500 tzv. Designové auto.
Kabelku od Diora si také nekoupíte kvůli větší praktičnosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
henkka
13. ledna • 8:50

Tohle miluju, česká televizněreklamní specialita - dizajnové auto, dizajnový nábytek, dizajnové doplňky do koupelny.. Všechno, nábytek, kabelky, auta, dokonce i obyčejný uchošťour má svůj design, t.j. co nejefektivnější propojení funkce a estetiky..

/;\
9. ledna • 11:06

''Mně zase přijde 500 a 500x jako krásné auto a s nádechem italského designu''
Tohle myslis vazne asi
Neni nahodou Fiat Ital a nahodou cisty italsky desing
Nejsem si jisty,opravdu nejsem,jsem zmaten,protoze tohle je opravdu silna kava,to je jista vec

petr r. (petrumr)
9. ledna • 9:46

asi tomu nasadili velkou cenu ohledně najetých km, když se podíváš, tak je dost 500 nových za podobnou cenu dovozových. Fabia se nehodí do města, má přímý vstřik dva chladící okruhy kde odejde membrána ovládání pumpy a vycucne motor nemrzku a ještě ti pod oknem řve dochlazování turba. Fiatek je nezmar a i manažeři to znají a kupují místo větších aut.

Michal2
10. ledna • 14:08

Fabia 1.0mpi přímý vstřikování nemá.Jo 1.0tsi už jo a jediný problém je ten benzín v oleji pokud jsou převážně cukačky po městě nebo kratší vzdálenosti.Cenu mají 140tisíc a za to už je skoro rodinné auto.Jasně manažer místo supa,pašíka veme 500 vždyť by ani nevěděl jak tam vlézt.

/™\
10. ledna • 14:59

No přece střechou.
To ví každý manager.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
12. ledna • 8:34

Jasně jak jinak :) a otvírák na konzervy s sebou

/;\
9. ledna • 15:15

Ano,místo Superbu kombi to kupujou velmi často.
Hlavně kvůli prostornému interiéru a silným motorům .

Axel Toronto (xax41)
9. ledna • 6:12

Každej není buran bez fantazie aby si kupoval Fabii, Dacii nebo jinou podobnou hrůzu.

Doporučujeme

Články odjinud