Fiat chystá konkurenci pro Volkswagen T-Roc Cabriolet. 500X přijde o střechu

 |  08. 01. 2021 17:11

S dobrou cenovkou to bude slušný produkt.
VW je odpudivé auto, to se nedá.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  09. 01. 2021 04:00

No všechny 500x apod jsou pěknej hnus.Sousedi mají klasickou 500 v černé/svetly interiér a pěkný poklice už ca rok na prevoznich znackach a nemůžou jí prodat.Za tu cenu si lidi radši koupí podstatně větší fabii než stylovku do města.

Odpovědět  |   | 

Každej není buran bez fantazie aby si kupoval Fabii, Dacii nebo jinou podobnou hrůzu.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 09. 01. 2021 06:14

Odpovědět  |   | 

asi tomu nasadili velkou cenu ohledně najetých km, když se podíváš, tak je dost 500 nových za podobnou cenu dovozových. Fabia se nehodí do města, má přímý vstřik dva chladící okruhy kde odejde membrána ovládání pumpy a vycucne motor nemrzku a ještě ti pod oknem řve dochlazování turba. Fiatek je nezmar a i manažeři to znají a kupují místo větších aut.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 15:15

Ano,místo Superbu kombi to kupujou velmi často.
Hlavně kvůli prostornému interiéru a silným motorům .

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  10. 01. 2021 14:08

Fabia 1.0mpi přímý vstřikování nemá.Jo 1.0tsi už jo a jediný problém je ten benzín v oleji pokud jsou převážně cukačky po městě nebo kratší vzdálenosti.Cenu mají 140tisíc a za to už je skoro rodinné auto.Jasně manažer místo supa,pašíka veme 500 vždyť by ani nevěděl jak tam vlézt.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 14:59

No přece střechou.
To ví každý manager.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 01. 2021 08:34

Jasně jak jinak :) a otvírák na konzervy s sebou

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 01. 2021 10:45

Mně zase přijde 500 a 500x jako krásné auto a s nádechem italského designu, který mám rád. Fabie - 500. To si snad děláš srandu, Vždyť si ty vozy vůbec nekonkurují.

Článek je o 500x sport. Tento vůz s přeplňovaným čtyřválcem 150k, automatem a docela bohatou výbavou má nabídku za 544tis. Za tu cenu možná neseženeš odpovídající Scalu.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 11:06

''Mně zase přijde 500 a 500x jako krásné auto a s nádechem italského designu''
Tohle myslis vazne asi
Neni nahodou Fiat Ital a nahodou cisty italsky desing
Nejsem si jisty,opravdu nejsem,jsem zmaten,protoze tohle je opravdu silna kava,to je jista vec

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  10. 01. 2021 14:43

Jó klasická 500 je pěkná a o třídu menší než fabia.Za 10měsíců 2020 prodáno 200ks vs 13000ks.Kvůli vzhledu si auto koupí no 1,5procento lidí.Ostatní chcou aspoň 4-5místné auto a i ňáký kufr.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 15:01

A právě proto je 500 tzv. Designové auto.
Kabelku od Diora si také nekoupíte kvůli větší praktičnosti.

Odpovědět  |   | 
henkka  |  13. 01. 2021 08:50

Tohle miluju, česká televizněreklamní specialita - dizajnové auto, dizajnový nábytek, dizajnové doplňky do koupelny.. Všechno, nábytek, kabelky, auta, dokonce i obyčejný uchošťour má svůj design, t.j. co nejefektivnější propojení funkce a estetiky..

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  09. 01. 2021 11:54

Nevíte někdo proč se u přímovstřikového benzínu zanášení sací ventily, ale diesel co má taky přímovstřik na to netrpí? Asi vyšší teplota u benzíňáku.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 12:03

Nekvalitní olej
Auto používáno na krátké trasy - stále studený motor
Nekvalitní palivo
Nedodržování intervalu výměny oleje
Příčin je hodnet,bohuzely.
Nejlepší je každou třetí nádrž 100 oktan benzín a pořádně to přijdete,ale opravdu pěkně. Vypálit chrobáka.

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  09. 01. 2021 12:32

Důvody mohou platit i pro diesel, takže zůstanu u té vysoké teploty.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  10. 01. 2021 14:20

Zase u nafty odcházejí vstřiky.V obou případech lepší palivo a trochu prohnat.

Odpovědět  |   | 
Lojo  |  09. 01. 2021 12:56

Nevíte někdo proč se u nepřímovstřikového benzínu nezanášení sací ventily, ale diesel co má přímovstřik na to netrpí? Asi vyšší teplota u benzíňáku.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 14:16

Rych­lost usa­zo­vá­ní zá­le­ží na kon­struk­ci mo­to­ru, způ­so­bu jízdy, po­u­ži­tém pa­li­vu a sa­mo­zřej­mě ta­ké na pé­či o vo­zi­dlo, pře­de­vším pak na vý­mě­nách ole­je. Ně­kte­ré pří­movstři­ko­vé mo­to­ry s tím ma­jí pro­blém vel­mi br­zy už po 30 000 km. Pra­xe uka­zu­je, že rych­le­ji se za­kar­bo­no­vá­va­jí mo­to­ry, u kte­rých ma­ji­te­lé ne­mě­ní včas olej, dá­va­jí pl­ný plyn v níz­kých otáč­kách a kte­ré za­ží­va­jí čas­té stu­de­né star­ty a krát­ké ces­ty sty­lem brz­da/plyn.
JINOU ODPOVED TI NIKDO NEPOSKYTNE

Odpovědět  |   | 
Rojo  |  09. 01. 2021 14:20

Důvody mohou platit i pro diesel, takže zůstanu u té vysoké teploty.
POŘÁD NEVYSVĚTLILS TEN ZÁKLADNÍ DŮVOD PROČ DIESEL PROBLÉM NEMÁ A BENZÍN JO. POŘÁD JEN UDÁVÁŠ DŮVODY, KTERÉ MŮŽOU PLATIT I PRO DIESEL.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 14:40

Protože červený trpaslík a hrachová zmrzlina.
A to všechno včera

Odpovědět  |   | 
Rojo  |  09. 01. 2021 15:17

Když víš prd, tak se nevyjadřuj.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 15:31

Promiň chytroline.
Jaké to je a kde to bolí ?

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  09. 01. 2021 17:29

Proč myslíš? Raději nemysli.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 17:55

Tak se s nama podel o informace, jake to je byt kreten , kde to nejvice boli,asi nikde,protoze dement jako ty je vlastne nic,nula,kus kouriciho hovna
Dekujeme

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  09. 01. 2021 18:26

Ok, tak teda jó, přiznávám. Kretény nic nebolí a mají jednu zvláštní vlastnost - neomylně poznají dalšího kreténa a já tě poznal.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 18:43

(v lékařství) člověk postižený kretenismem
Kretén se inteligencí pohybuje kolem úrovně dítěte.
Takze maximalne poznas,ze jsi se posral a potrebujes prebalit.
Plakat te slysim,plakat a plkat .
Bude pro tebe lepsi si zalezt do cely a malovat obrazky po stenach,pokud ovsem nejsi tak debilni,aby jsi si tu pastelku nesezral

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 19:53

Omlouvám se, jak jsem už psal jinde, jsem frustrovaný, protože mi nešla nastartovat 1,9TDI. Obvykle se vyjadřuji jako normální člověk.

Odpovědět  |   | 
 |  09. 01. 2021 14:40

Diesel saje pouze vzduch a vstřikuje až za ventilem do ,,uzavřeného" válce.

Odpovědět  |   | 
Rojo  |  09. 01. 2021 14:49

Bože, co je tady za jelita.
Přímovstřikový benzíňák taky saje pouze vzduch a vstřikuje až do válce.

Odpovědět  |   | 
 |  09. 01. 2021 15:23

Aha, takže přes EGR ventil se u benziňaku nasává vůně fialek.

Odpovědět  |   | 
Zojo  |  09. 01. 2021 17:10

EGR ventil mají i nafťáky.

Odpovědět  |   | 

naftáky po pár km ve městě-asi 2000km-to mají karbonem zalepený-neprůchozí.

Odpovědět  |   | 
 |  09. 01. 2021 17:31

Jistě. Proto taky karbonizují common raily.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat