Jistě. Proto taky karbonizují common raily.
Nevíte někdo proč se u nepřímovstřikového benzínu nezanášení sací ventily, ale diesel co má přímovstřik na to netrpí? Asi vyšší teplota u benzíňáku.
Rychlost usazování záleží na konstrukci motoru, způsobu jízdy, použitém palivu a samozřejmě také na péči o vozidlo, především pak na výměnách oleje. Některé přímovstřikové motory s tím mají problém velmi brzy už po 30 000 km. Praxe ukazuje, že rychleji se zakarbonovávají motory, u kterých majitelé nemění včas olej, dávají plný plyn v nízkých otáčkách a které zažívají časté studené starty a krátké cesty stylem brzda/plyn.JINOU ODPOVED TI NIKDO NEPOSKYTNE
Důvody mohou platit i pro diesel, takže zůstanu u té vysoké teploty.POŘÁD NEVYSVĚTLILS TEN ZÁKLADNÍ DŮVOD PROČ DIESEL PROBLÉM NEMÁ A BENZÍN JO. POŘÁD JEN UDÁVÁŠ DŮVODY, KTERÉ MŮŽOU PLATIT I PRO DIESEL.
Diesel saje pouze vzduch a vstřikuje až za ventilem do ,,uzavřeného" válce.
Bože, co je tady za jelita. :-OPřímovstřikový benzíňák taky saje pouze vzduch a vstřikuje až do válce.
Aha, takže přes EGR ventil se u benziňaku nasává vůně fialek.
EGR ventil mají i nafťáky.
naftáky po pár km ve městě-asi 2000km-to mají karbonem zalepený-neprůchozí.
Protože červený trpaslík a hrachová zmrzlina.A to všechno včera
Když víš prd, tak se nevyjadřuj.
Promiň chytroline.Jaké to je a kde to bolí ?
Proč myslíš? Raději nemysli.
Tak se s nama podel o informace, jake to je byt kreten , kde to nejvice boli,asi nikde,protoze dement jako ty je vlastne nic,nula,kus kouriciho hovna Dekujeme
Ok, tak teda jó, přiznávám. Kretény nic nebolí a mají jednu zvláštní vlastnost - neomylně poznají dalšího kreténa a já tě poznal.
Omlouvám se, jak jsem už psal jinde, jsem frustrovaný, protože mi nešla nastartovat 1,9TDI. Obvykle se vyjadřuji jako normální člověk.
(v lékařství) člověk postižený kretenismemKretén se inteligencí pohybuje kolem úrovně dítěte.Takze maximalne poznas,ze jsi se posral a potrebujes prebalit. Plakat te slysim,plakat a plkat . Bude pro tebe lepsi si zalezt do cely a malovat obrazky po stenach,pokud ovsem nejsi tak debilni,aby jsi si tu pastelku nesezral
Nevíte někdo proč se u přímovstřikového benzínu zanášení sací ventily, ale diesel co má taky přímovstřik na to netrpí? Asi vyšší teplota u benzíňáku.
Nekvalitní olejAuto používáno na krátké trasy - stále studený motorNekvalitní palivoNedodržování intervalu výměny olejePříčin je hodnet,bohuzely.Nejlepší je každou třetí nádrž 100 oktan benzín a pořádně to přijdete,ale opravdu pěkně. Vypálit chrobáka.
Důvody mohou platit i pro diesel, takže zůstanu u té vysoké teploty.
Zase u nafty odcházejí vstřiky.V obou případech lepší palivo a trochu prohnat.
S dobrou cenovkou to bude slušný produkt. VW je odpudivé auto, to se nedá.
No všechny 500x apod jsou pěknej hnus.Sousedi mají klasickou 500 v černé/svetly interiér a pěkný poklice už ca rok na prevoznich znackach a nemůžou jí prodat.Za tu cenu si lidi radši koupí podstatně větší fabii než stylovku do města.
Mně zase přijde 500 a 500x jako krásné auto a s nádechem italského designu, který mám rád. Fabie - 500. To si snad děláš srandu, Vždyť si ty vozy vůbec nekonkurují.Článek je o 500x sport. Tento vůz s přeplňovaným čtyřválcem 150k, automatem a docela bohatou výbavou má nabídku za 544tis. Za tu cenu možná neseženeš odpovídající Scalu.
Jó klasická 500 je pěkná a o třídu menší než fabia.Za 10měsíců 2020 prodáno 200ks vs 13000ks.Kvůli vzhledu si auto koupí no 1,5procento lidí.Ostatní chcou aspoň 4-5místné auto a i ňáký kufr.
A právě proto je 500 tzv. Designové auto.Kabelku od Diora si také nekoupíte kvůli větší praktičnosti.
Tohle miluju, česká televizněreklamní specialita - dizajnové auto, dizajnový nábytek, dizajnové doplňky do koupelny.. Všechno, nábytek, kabelky, auta, dokonce i obyčejný uchošťour má svůj design, t.j. co nejefektivnější propojení funkce a estetiky..
''Mně zase přijde 500 a 500x jako krásné auto a s nádechem italského designu''Tohle myslis vazne asi Neni nahodou Fiat Ital a nahodou cisty italsky desing Nejsem si jisty,opravdu nejsem,jsem zmaten,protoze tohle je opravdu silna kava,to je jista vec
asi tomu nasadili velkou cenu ohledně najetých km, když se podíváš, tak je dost 500 nových za podobnou cenu dovozových. Fabia se nehodí do města, má přímý vstřik dva chladící okruhy kde odejde membrána ovládání pumpy a vycucne motor nemrzku a ještě ti pod oknem řve dochlazování turba. Fiatek je nezmar a i manažeři to znají a kupují místo větších aut.
Fabia 1.0mpi přímý vstřikování nemá.Jo 1.0tsi už jo a jediný problém je ten benzín v oleji pokud jsou převážně cukačky po městě nebo kratší vzdálenosti.Cenu mají 140tisíc a za to už je skoro rodinné auto.Jasně manažer místo supa,pašíka veme 500 vždyť by ani nevěděl jak tam vlézt.
No přece střechou.To ví každý manager.
Jasně jak jinak :) a otvírák na konzervy s sebou
Ano,místo Superbu kombi to kupujou velmi často.Hlavně kvůli prostornému interiéru a silným motorům .
Každej není buran bez fantazie aby si kupoval Fabii, Dacii nebo jinou podobnou hrůzu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.