www.malevozy.cz ...
Fór je práveže v tom, že dva valce idú rovnako, t.j. spoločne v HÚ a spoločne v DÚ, je tam veľký vyvažovací hriadeľ, uff, tiež ma to zaujíma ako to bude chodiť , ale ak to pustili vonku tak to hádam bude prijateľné okrem iného aj pre chod motora a jeho životnosť, spotreba je super pritom, ahojte
Tohle řešení jsem měl v Fiat126 před nějakou desítkou let a fachalo to dokonce jsem tam měl místo klasického rozdělovače elektronický zapalování :-)
Ještě bych dodal že F126ka je nepřekonaná co se týká poměru cena / výkon.-dneska tyhle auta jsou stylovky jako 3 4 auto do města . Nikoliv jako předtím jako jediné auto do města. Tedy scooter se střechou.
Jsem na to zvědavý, protože dává větší smysl mít 2 plnohodnotné válce, než 3 "změtky" jako je HTP. také by to mohl mít kultivovanější chod, když bude jeden válec nahoře a druhý dole
A nejkultivovanejsi chod ma jednovalec, vid ? :-D :-D
co to zas kydáš, koukni se na obrázek! válce se hejbou stejně!!! B-]
2- válcovej hybrid do F500, ok, ale cpát tam ještě 2-spojkovou převodovku to nepochopim, s tim si musí poradit i nějaká 4-st. aut. převodovka. Vim že je to stylovka a cena bude vyšší i bez nějakých vychytávek ale tohle už je podle mě zbytečnost. Vlastně v reklamě to bude znít hezky
V EU tomu moc naději v úspěch nedávám
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.