Fiat-Chrysler se nebrání spojení s Fordem nebo General Motors

18 komentářů

Ludek_II
19. března • 12:17

Jakým autům se vyhnout ? Těm od "F" - Ford, Fiat a fšecky francouzský. B-]

jednabedna
20. března • 14:14

F zásadě máš pravdu, ale co Ferrari?

honzarov
17. března • 22:04

Černosvetrník nebyl schopen sfůzovat svoje americké a italské značky a už se chce fůzovat s dalšíma? Nepodařilo se mu vydyndat miliardy z EU ani od bank, tak vymýšlí další voloviny.

josehko
17. března • 14:04

Nakoniec na svete zostane jediná automobilka ktorá bude vyrábať jablkové ľudové vozidlá... :-))
Apple-Volkswagen.

Zelí
17. března • 20:14

Omyl, zvítězí čínská velko automobilka Mao-tung, která pohltí nejdříve jižní i severní kimovce a pak všechny ostatní. Předsedou představenstva bude loutkový president Obama, který se v loutkové funkci už předtím velmi, velmi osvědčil. :-D

Kája
17. března • 12:24

FIAT-Fakt Ignorantská Automobilová Troska.

josehko
17. března • 14:05

Nemci to volajú inak: FIAT: Fehler in allen Teilen... :-D

Pepík
18. března • 11:06

To asi aby odvrátili pozornost od svých poruchových vw

noro
17. března • 12:03

No aj ostatnym nechali pozicie, nielen korejcom, pritom neboli az tak zle podielom, ani s Bravou, tiez ju zrusili. Pritom mohli mat aj Crossover, aj hatch s kombiverziou. Ako Cromu, tu uz davno zrusili tym nepodarkom poslednym. A snad Punto sa podari viacej ako 500X, neviem kedy ich tento retro design prejde. Ale predaje bude mat 500X nejakym zazrakom.

DDT
17. března • 10:31

FIAT - zcela zcela zbytěčná firma v dnešní době...
svoje tržní pozice, obratným manévrováním, přenechali korejcům.

Zelí
17. března • 9:32

Finanční šejdíř je v koncích. Jeho největší úspěch bylo využití finanční krize v americe a vychytralá fúze s chryslerem. Tím skončil. Jinak on osobně má vyděláno a jako manažer může skončit. Nějaký fiat je mu ukradený.

viper
17. března • 10:07

Nejspíš by se rád s někým spojil dříve, než padne Chrysler do ztráty a stáhne s sebou celý Fiat. :-D Zatím se jim vice méně dařilo dojit prachy z práce, kterou uděla někdo jiný..... a mezi evropské úspěchy si mohou připsat zabití Lancie a Alfy Romeo. ;-)

Barrichello
17. března • 15:59

Tak přesně to bude, Dodge už ted dochází dech, potřebujou nové modely, chrysler taky a oni by rádi, abz jiim to pomohl finncovat někdo jiný, bo na to nemaj a pokud nové modely nedaj na trh, a stoupnou ceny ropy, jako že už stoupaj, jen jen otázka, kdz půjdou dolů prodeje Jeepu a Ramu. A to bude konečná:-DJenže Ford je na tom sám bledě a GM do toho enpůjde, ten už se jednou spálil:-D

marzal
17. března • 19:40

Ty budeš asi velkej konzument těch rádoby zasvěcenejch článečků tady na těchto a podobných webech, že? Jinak mi není totiž jasný, kde bereš ty zaručený informace:-D:-P

wolff
17. března • 9:34

I to je možné.
Na druhou stranu... ne všechno co udělal je a bylo blbě. Na druhou stranu si tak nějak neumím představit, že je schopen něco takového vážně vypustit... jen tak. Vůbec tomu nerozumím.

puk123
17. března • 16:46

Podle mne si dělá alibi, aby se mohl spojit právě s Googlem nebo Applem. Prostě, nikdo z vyzvaných nereagoval, tak jsme museli jednat se soupeřem.

jednabedna
20. března • 14:08

Trapný velkohubý šašek. Tyhle silácké žvásty je třeba vnímat v souvislosti s tím jak a kde vznikly a ne co obsahují, protože neobsahují nic. GM a Ford mají dost svých starostí, než aby vytvářeli nesmyslnou a nic neřešící alianci s Fiatem, který dřív nebo později Sergia stejně vyhodí a tyhle velkohubé kecy mu budou k tomu samému jako dnes, tedy k ničemu.
Ostatně už sama představa, že Fiat, který je stěží schopen vyvinout jedno slušné auto za 5 let a zbytek úsilí věnuje přebrandování chryslerů, by měl pro Ford nebo GM nějakou hodnotu v defenzi proti Google či Apple, je směšná. O tom, zda se Apple či Google do automotive strategií prosadí nebo ne, budou rozhodovat Volkswagen s Toyotou a možná do party přiberou ještě GM a Číňany a možná taky ne. Na nikom jiném to nezáleží.

DZARDINI
17. března • 13:46

ognuno balla secondo il gruppo
Wolfe, poradím ti, jde o penize.Je poučen z Evropy, kde FIAT tak nějak dostal nakladačku od ostatních, hlavně od VW, který dominuje a není cesty zpět, ani k víšinám.Trh je rozdělen a tak nějak asi skoro napořád.Když se spojiš.....dostaneš se k lizu a to dlouhodobě, když ně, bojuješ o holé přežití......

Doporučujeme

Články odjinud