Fiat-Chrysler se nebrání spojení s Fordem nebo General Motors

Fiat-Chrysler se nebrání spojení s Fordem nebo General Motors

Šéf koncernu Fiat-Chrysler Sergio Marchionne se nebrání dalšímu spojování obřích koncernů. Dokonce nyní představil myšlenku spojit svůj koncern FCA (Fiat Chrysler Automobiles) s dalším z amerických velikánů, tedy buď s Fordem, nebo s General Motors.

Marchionne řekl, že tlak na vývoj stále ekologičtějších vozů stojí automobilky obrovské množství peněz. Sdílení výrobních technologií, akumulátorů nebo jen prostého know-how by mohlo automobilkám ušetřit spoustu peněz a urychlit vývoj.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Marchionne netvrdí, že je nutné hned spojovat platformy, design a motory. Nicméně například aliance s dalším americkým automobilovým gigantem by mohla pomoci vytvořit silnou protistranu společnostem Google a Apple, aspoň pokud jde o vývoj autonomních vozidel a systémů.

Naproti tomu spojení s koncernem PSA se Marchionne brání, neboť francouzská automobilka podle něj nepřinese Fiatu to, po čem touží. Šéf FCA odmítl i úvahy o spojení s koncernem Volkswagen.

Volkswagen prý jedná s Fiatem. Je opět ve hře prodej Alfy Romeo?

Volkswagen prý jedná s Fiatem. Je opět ve hře prodej Alfy Romeo?

Zástupci Fordu a General Motors nechtěli případné rozhovory s Fiatem komentovat a v zásadě řekli jen to, že mají vlastní strategii, které se chtějí držet.

zdroj: Detroitnews

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků