Fiat-Chrysler přestěhuje velení na neutrální půdu, do Londýna

Součástí před několika dny zveřejněného pětiletého plánu rozvoje koncernu Fiat-Chrysler je také přemístění jeho velení do Velké Británie.
Fiat-Chrysler přestěhuje velení na neutrální půdu, do Londýna

Modelová expanze italsko-amerického konglomerátu Fiat-Chrysler, kterou naznačilo avizované vystoupení Sergia Marchionneho z 6. května, má být řízeno z Londýna. Britskou metropoli Marchionneho tým zvolil jako neutrální půdu, jež se má stát čerstvým podložím pro vstup značek koncernů Fiat a Chrysler do další dekády a poněkud otupit ostré výpady provázející převzetí americké „trojky“ italskou firmou.

Fiat-Chrysler představuje svůj plán na další čtyři roky

Fiat-Chrysler představuje svůj plán na další čtyři roky

Vedení uskupení Fiat-Chrysler bude v následujících letech detašováno právě do města nad Temží, jež se stane mostem mezi italským Turínem a americkým Auburn Hills (Michigan). Tento krok působí „férovým“ dojmem, nicméně Američané možná poněkud zaskučí ve chvíli, kdy si vzpomenou na částku takřka osmi miliard dolarů, kterou v roce 2009 z veřejného rozpočtu do churavějícího Chrysleru nasypaly úřady USA se záměrem zachovat kdysi slavný podnik v prosperitě a na domácí půdě…

Fiat si definitivně pořídí celý Chrysler. Za převzetí zaplatí 3,65 miliard dolarů

Fiat si definitivně pořídí celý Chrysler. Za převzetí zaplatí 3,65 miliard dolarů

Stěhování do Londýna není jen gestem, ale hlavně vysloveně racionálním krokem. S ohledem na velké korporace je totiž britská metropole co do daňové zátěže výrazně vstřícnější než Itálie (v roce 2015 se tam mají podmínky ještě zlepšit). Do roku 2018 hodlá vedení Fiat-Chrysler do svých aktivit investovat přes 67 miliard dolarů, jež mají jeho značky dostat zpět na výsluní zájmu zákazníků a rentability.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků