Fiat-Chrysler představuje svůj plán na další čtyři roky

11 komentářů

Jozef Kostelansky
24. srpna • 8:39

Stále nejako nedokážem pochopiť, aké výhody môže mať spojenie výrobcu malých európskych a veľkých amerických áut. Kde asi tak môžu ušetriť? Platformy sú iné, dodávatelia sú (a aj musia byť) iní, autá sú koncepčne iné...
Vyzerá to ako by Chrysler bol vydajachtivá ženská, čo berie každého chlapa z Európy...:-D
Keď Chrysleru nevyšlo manželstvo s Mercedesom, hneď sa dal do spolku s Fiatom...

Michal Ol.
7. května • 20:28

S tím Bravem mě to taky mrzí...momentálně jezdím 4 rokem s 1.6 JTD v šestikvaltu...k dnešku najeto přes 211tis.km a po motorové a nákladové stránce jen a jen spokojenost. Sice překračuju papírovou spotřebu na konečnou hodnotu 5,2L/100km,ale to je vůči mé práci kdy denně min.30x startuju a na dálnici jezdím každý den ideálně sto pade pořád super spotřeba! Ale když jedu dálku...třeba s rodinkou do Zlatých hor, ukáže na konci pal.počítač spotřebu 4,2L. Do teď jsem nemusel dokonce ani dolévat olej. Jediná věc kromě garanček po každých 30tis.km byla ta, že při 160tis.km odešlo na předním kole ložisko. Takže...já opravdu tleskám a kvůli super zkušenostem s Bravem mě ukončení výroby opravdu mrzí:-(
Ještě k Bravu...na pár věcí,co člověka štve jsem přišel...za prvé je opravdu blbě vidět přes široké přední sloupky a za druhé málo místa vzadu na nohy...jinak samá chvála a doufám v ještě lepšího nástupce, než další klon pětistovky....

ffff
7. května • 12:46

Nástupce punta až v roce 2016.To si dělaj srandu ne.Punto je pořád vynikající ale
už potřebuje nástupce.Kupující už se na něj nejde ani podívat protože si řekne
pane bože vždyt už to prodávaj od října 2005. Je prostě už jedno že je to pořád
dobrý a krásný auto.

funTomas
7. května • 14:34

To je právě ta nešťastná strategie Fiatu. Sice ušetří na vývoji a přípravě výroby, ale ty dlouhé pauzy mezi verzemi zákazníka spíše odvedou ke konkurenci. Koncern VW inovuje po 3 letech, i když jde o drobné facelifty.
Další hloupost vidím v zářezu Bravy. Postavená na podvozku shodném s Giuliettou, mohla uspokojit méně náročný segment a přitom ušetřit.
Fiat sází vše na ikonickou cinquecento, která byla původně revival zlatých 60, určená pro ženy jako nákupní taška. Následující varianty už ale pro ženy nejsou a pro muže stále nejsou.
Vlk z Wolfsburgu už čeká na Alfu, až jí bude Marchionne nucen prodat coby záchranu transatlantického koncernu.

tomáš
7. května • 18:12

bravo nemá podvozek Giuliety ale starý odvozený ze Stila, navíc se tam chystá nový hatch... spíš mi není jasné to new punto ževůbec není psané do Evropy

Michal Ol.
7. května • 20:30

Tomáši opačně...Giulietta má podvozek odvozený právě z Brava;-)

TT
8. května • 10:41

No to nema!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Daniel
12. května • 13:09

nemá! Giulietta má nově vyvinutý podvozek který zatím sdílí pouze Dodge.

ffff
7. května • 17:36

Ano zaseknutí brava taky nechapu.Mohly sebrat víceprvek julince a bylo hotovo.
pak už jenom kombi a je vyřešeno. Pane bože to jsou tak pitomí.

vladik
7. května • 13:27

zato FIAT DUCATO nebo i IVECO DAILY se prodávají perfektně i staré (končící modely), a už přicházejí nové generace a to se musí čekat na novou (aktuální generace) více jak 3měsíce.ps nestíhají vyrábět aktuální generace a už jsou tady nové.:-O

Cukov
7. května • 12:25

Tak to jsem zvědavej jak zase ti špagetožrouti 300 domrví.

Doporučujeme

Články odjinud