Fiat Bugster Concept: stvořen pro divokou jízdu

Fiat Bugster Concept: stvořen pro divokou jízdu

Fiat již brzy odhalí svůj nejnovější koncept, který tentokrát znázorňuje, jak si automobilka představuje budoucnost v oblasti lehkých dvoumístných vozidel, které přímo svádějí k divočejší jízdě. Zatímco o pohon tohoto konceptu se stará blíže nespecifikovaný elektromotor, karoserie Fiatu Bugster je vyrobena z lehkých obnovitelných materiálů, takže i po stránce zpracování můžeme tuto studii označit za ekologickou. Zda se tento vůz, který bychom mohli s trochou nadsázky označit za KTM X-Bow do terénu, bude někdy v blízké budoucnosti vyrábět, automobilka neprozradila.

Nicméně, Fiat Bugster se veřejnosti představí na autosalonu v brazilském Sao Paulu, který veřejnosti své brány otevře 30. října.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

Fiat Bugster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků