Nyní budou mít integrované kabely všechny nové elektrické Fiaty, i když jen pro pomalejší nabíjení střídavým proudem. Zdroj: Fiat

Nyní budou mít integrované kabely všechny nové elektrické Fiaty, i když jen pro pomalejší nabíjení střídavým proudem. | Zdroj: Fiat

Integrované kabely budou pak pod klapkou v čelní masce. Zdroj: Fiat

Integrované kabely budou pak pod klapkou v čelní masce. | Zdroj: Fiat

Zákazníkům by měly usnadnit práci a nabídnout vyšší uživatelský komfort, pochvaluje si je také výkonný ředitel koncernu Stellantis Carlos Tavares, pod nějž Fiat patří. Zdroj: Fiat

Zákazníkům by měly usnadnit práci a nabídnout vyšší uživatelský komfort, pochvaluje si je také výkonný ředitel koncernu Stellantis Carlos Tavares, pod nějž Fiat patří. | Zdroj: Fiat

„Přicházíme s řešením, díky němuž nebudete pokládat kabel do bláta,“ uvedl. Zdroj: Fiat

„Přicházíme s řešením, díky němuž nebudete pokládat kabel do bláta,“ uvedl. | Zdroj: Fiat

„Máte fantastická auta – plná technologií, skvělých materiálů, pěkných obložení – a první věc, kterou uděláte, je, že dáte kabel na zem, je špinavý a hodíte ho zpátky do kufru. To není úplně špičková technika. Když se podíváte na vysavače, ty mají lepší řešení,“ vysvětluje. Zdroj: Fiat

„Máte fantastická auta – plná technologií, skvělých materiálů, pěkných obložení – a první věc, kterou uděláte, je, že dáte kabel na zem, je špinavý a hodíte ho zpátky do kufru. To není úplně špičková technika. Když se podíváte na vysavače, ty mají lepší řešení,“ vysvětluje. | Zdroj: Fiat

Nabíjení integrovaným kabelem bude v Grande Pandě možné 7,4 kWh, rychlonabíjení podporuje až 100 kWh. Zdroj: Fiat

Nabíjení integrovaným kabelem bude v Grande Pandě možné 7,4 kWh, rychlonabíjení podporuje až 100 kWh. | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda Zdroj: Fiat

Fiat Grande Panda | Zdroj: Fiat

Integrované kabely budou pak pod klapkou v čelní masce. Zdroj: Fiat
Zákazníkům by měly usnadnit práci a nabídnout vyšší uživatelský komfort, pochvaluje si je také výkonný ředitel koncernu Stellantis Carlos Tavares, pod nějž Fiat patří. Zdroj: Fiat
„Přicházíme s řešením, díky němuž nebudete pokládat kabel do bláta,“ uvedl. Zdroj: Fiat
„Máte fantastická auta – plná technologií, skvělých materiálů, pěkných obložení – a první věc, kterou uděláte, je, že dáte kabel na zem, je špinavý a hodíte ho zpátky do kufru. To není úplně špičková technika. Když se podíváte na vysavače, ty mají lepší řešení,“ vysvětluje. Zdroj: Fiat
57
Fotogalerie

Fiat brzy zavede geniální doplněk. Odkoukal ho od Francouzů, ale dost usnadní práci

Nejde o novou myšlenku, ale zatím se jí nikdo pořádně nechopil. Jako první ji dostane Grande Panda na baterie, později další Fiaty.

Zatím jediným autem s podobným systémem, na které si umíme vzpomenout, byl Renault Twizy. Nyní budou mít integrované kabely všechny nové elektrické Fiaty, i když jen pro pomalejší nabíjení střídavým proudem – takto řešené rychlonabíjení by kladlo zvýšené nároky na chlazení, u chystané Grande Pandy proto bude klasická DC zástrčka na boku vozu. Integrované kabely budou pak pod klapkou v čelní masce. Zákazníkům by měly usnadnit práci a nabídnout vyšší uživatelský komfort, pochvaluje si je také výkonný ředitel koncernu Stellantis Carlos Tavares, pod nějž Fiat patří.

Přicházíme s řešením, díky němuž nebudete pokládat kabel do bláta,“ uvedl. „Máte fantastická auta – plná technologií, skvělých materiálů, pěkných obložení – a první věc, kterou uděláte, je, že dáte kabel na zem, je špinavý a hodíte ho zpátky do kufru. To není úplně špičková technika. Když se podíváte na vysavače, ty mají lepší řešení,“ vysvětluje. Nabíjení integrovaným kabelem bude v Grande Pandě možné 7,4 kWh, rychlonabíjení podporuje až 100 kWh.

Připomeňme si také, že má jít o jeden z nejdostupnějších elektromobilů na trhu. Bude jej pohánět elektromotor o výkonu 83 kW a energii čerpá z 44kWh baterie, s níž dle WLTP ujede v kombinovaném provozu až 320 kilometrů. Zákazníkům, kterým elektřina zatím nevoní, by Fiat měl nabídnout benzinové provedení s tříválcem o výkonu 74 kW a manuální převodovkou, což odhadujeme podle sesterského a nyní již prodávaného Citroënu C3 na stejné platformě Smart Car.

Fiat

Fiat (zkratka z Fabbrica Italiana Automobili Torino) je největší italská automobilka. Byla založená v roce 1899 a vyráběla také motory, vojenská auta nebo letadla. Fiat v roce 2009 uzavřel partnerství s americkým Chryslerem, od roku 2021 spadá do skupiny Stellantis.

Fiat 500 • Fiat 124 Spider • Fiat Panda •  Fiat PuntoFiat Tipo • Fiat 500L • Fiat 500X • Fiat 500C

Doporučujeme

Články odjinud