Fiat Bravo v záchranné edici MyLife

Automobilka Fiat se pokouší znovu nastartovat prodeje své poněkud strádající řady Bravo zvýhodněnou sérií MyLife. Povede se?

Hatchback nižší střední třídy Fiat Bravo má i po několika letech své výroby stále zákazníkům co nabídnout, o čemž jsme se přesvědčili třeba během testu ojetého vozu Fiat Bravo 1,4 T-Jet, nemluvě o tom, že jeho některé konstrukční celky sdílí třeba i nová Alfa Romeo Giulietta. Prodeje však váznou a Fiat se je pokusí oživit novou sérií Fiat Bravo MyLife, jež má být levnější a lépe vybavená. Na první pohled se vyznačuje leskle černým povrchem obou částí masky chladiče, rámečků mlhovek a sloupků B, navíc si všimneme šestnáctipalcových, dvoubarevně lakovaných ráfků a chromovaných dveřních klik. K mání jsou barevné varianty Distinct Grey (na přiložených snímcích) a Superb Red.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér se vyznačuje standardní instalací komunikačního systému Blue&Me integrujícího satelitní navigaci s hands-free skrze Bluetooth, hlasovým ovládáním a konektivitou externích zařízení přes USB. Na barevném displeji s úhlopříčkou 6,5 palce se mohou zobrazovat mapy všech evropských států, veškeré funkce lze ovládat hlasem, nebo tlačítky na volantu. Do základní výbavy řady Fiat Bravo MyLife patří také klimatizace s manuální regulací, šestice airbagů, stabilizace ESP s praktickým hill-holderem, nesvětlování zatáček (bohužel mlhovkami…), elektrické ovládání všech dveřních oken a kožené potahy volantu a řadicí páky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V rámci své strategie „prezzo vero Fiat“ (skutečná cena) nabízí automobilka Fiat nadprůměrně vybavený model Bravo MyLife v Itálii za ceny od 360 000 Kč v kombinaci se zážehovým, atmosféricky plněným motorem 1,4 l o výkonu 90 koní (66 kW). V rámci balíčku Power Plus můžete za cenu 426 000 Kč vybírat mezi zážehovými a vznětovými motory s objemem 1,6 l. Bravo MyLife bude v nabídce také s jednotkami 1,4 T-Jet a 1,4 MultiAir Turbo a soustavou start/stop. V Itálii začali přijímat objednávky již včera, uvidíme ale, zda se s modelem Fiat Bravo MyLife setkáme také na našich silnicích.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků