Fiat Bravo v záchranné edici MyLife

Automobilka Fiat se pokouší znovu nastartovat prodeje své poněkud strádající řady Bravo zvýhodněnou sérií MyLife. Povede se?

Hatchback nižší střední třídy Fiat Bravo má i po několika letech své výroby stále zákazníkům co nabídnout, o čemž jsme se přesvědčili třeba během testu ojetého vozu Fiat Bravo 1,4 T-Jet, nemluvě o tom, že jeho některé konstrukční celky sdílí třeba i nová Alfa Romeo Giulietta. Prodeje však váznou a Fiat se je pokusí oživit novou sérií Fiat Bravo MyLife, jež má být levnější a lépe vybavená. Na první pohled se vyznačuje leskle černým povrchem obou částí masky chladiče, rámečků mlhovek a sloupků B, navíc si všimneme šestnáctipalcových, dvoubarevně lakovaných ráfků a chromovaných dveřních klik. K mání jsou barevné varianty Distinct Grey (na přiložených snímcích) a Superb Red.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér se vyznačuje standardní instalací komunikačního systému Blue&Me integrujícího satelitní navigaci s hands-free skrze Bluetooth, hlasovým ovládáním a konektivitou externích zařízení přes USB. Na barevném displeji s úhlopříčkou 6,5 palce se mohou zobrazovat mapy všech evropských států, veškeré funkce lze ovládat hlasem, nebo tlačítky na volantu. Do základní výbavy řady Fiat Bravo MyLife patří také klimatizace s manuální regulací, šestice airbagů, stabilizace ESP s praktickým hill-holderem, nesvětlování zatáček (bohužel mlhovkami…), elektrické ovládání všech dveřních oken a kožené potahy volantu a řadicí páky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V rámci své strategie „prezzo vero Fiat“ (skutečná cena) nabízí automobilka Fiat nadprůměrně vybavený model Bravo MyLife v Itálii za ceny od 360 000 Kč v kombinaci se zážehovým, atmosféricky plněným motorem 1,4 l o výkonu 90 koní (66 kW). V rámci balíčku Power Plus můžete za cenu 426 000 Kč vybírat mezi zážehovými a vznětovými motory s objemem 1,6 l. Bravo MyLife bude v nabídce také s jednotkami 1,4 T-Jet a 1,4 MultiAir Turbo a soustavou start/stop. V Itálii začali přijímat objednávky již včera, uvidíme ale, zda se s modelem Fiat Bravo MyLife setkáme také na našich silnicích.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 6 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků