Fiat Bravo: první přesné specifikace

18 komentářů

petrumr
31. ledna • 15:07

už mám objednanou zkušebku:-)

Abarth
31. ledna • 17:33

Je to trochu mimo téma ale nevíte někdo proč na fiat.cz oholili nabídku motorů zrovna když jsem zvažoval prodej svýho brava 1.6 a chtěl jsem koupit úspornej 1.3 multijet to je hodně špatný to at mi nedělaj ten fiat tady u nás v čechách je úplně v prdeli a nezachrání ho ani nový bravo i kdyby bylo v zlatý :-O:-(

petrumr
31. ledna • 19:23

jsme v EU,tak není problém zajet k sousedům.

Enzo
31. ledna • 19:33

Má jít o výprodej loňských modelů. Do týdne by měla bát nabídka kompletní.

dall
31. ledna • 20:20

To si jako kvůli výprodeji musím vybírat jen ze dvou motorů??? Podivné :-/

max
31. ledna • 12:14

..vyzerá to na jednoduchý podvozok?čiže žiadne viacprvkové závesy?

Radek Ondrášík
31. ledna • 12:18

Ano, ale zase upřímně využítí víceprvků vzadu je u běžných vozů téměř nulové a přínos je zhruba stejně velký.

MAKARÓN
31. ledna • 8:46

Nejzajímavější budou avizované přeplňované benzínové motory. Jinak jde více méně o produkční motory. Překvapilo mě, že u 1,4 16V má motor o celých pět koní nižší výkon než obdobný agregát u menšího grande punta...(70kw/95k,125 Nm)

Jarous
31. ledna • 9:03

redakce: máte chybu u motoru 1.9JTD /110KW/ - převodovka bude 6ti rychlostní a při uvedení bude další modifikace motoru 1.9JTD a to s výkonem 66KW. Kroutící moment bude stejný jako verze 88KW.

B
31. ledna • 9:05

Taky jsem si říkal, že je to divné, že by dávali na 1,9 110kW jen 5 rychlostí a na 1,4 benál 6...

patrik
31. ledna • 22:31

btw, 6-kvalt dávali Fiati na základní 1,4 už i u Stila - a výborně se to osvědčovalo

Petruszka
8. února • 0:36

Oni to dávali už i do 1,2 Stila.
Jinak to turbíčko 120...už se nemůžu dočkat, to bude moje!;-)

Radek Ondrášík
31. ledna • 9:22

Tak 6st. manuál je u toho 1,4 motoru a silnější nafty. U té slabší je jen MT5.Co se týká dalších motorů, bude určitě 1,6, 1,6 Turbo benzín, dále 1,6 JTD a další a další. Bohužel k nim nejsou potřebné informace a ani termíny, kdy budou k disozici

wolff
31. ledna • 10:07

Konec 2008 a začátek 2009.;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Enzo
31. ledna • 10:45

1,4 T-JET od května v provedení 150k varianta 120k od září. S automatem můžeme počítat od roku 2008. 1,6 M-Jet od podzimu 120k.

KK
31. ledna • 10:32

To je ale 2 (!) roky. To za tu dobu bude výběhový typ.

Radek Ondrášík
31. ledna • 10:12

Ano, ale to tak obecná formulace ;-)

opravdu
31. ledna • 7:40

pekný článek:-)

Doporučujeme

Články odjinud