Fiat Bravo dostal jemný facelift, více asi není třeba

Fiat zveřejnil první snímky a informace ohledně faceliftu svého kompaktního hatchbacku, který už začínal ztácet trochu své svěžesti. Fiat Bravo však i po pár letech svým designem nepůsobí nikterak zastarale, a tak se automobilka omezila pouze na drobné kosmetické změny. Mezi ně můžeme bezesporu zařadit tmavší kryty předních světlometů a úpravu mřížku chladiče, která bude k dispozici jak v černém, tak i chromovém provedení. Lakovné kliky a zevnější zpětná zrcátka jsou nyní součástí u všech stupňů výbav.

Automobilka se rozhodla zpestřit i paletu barev a to novým odstínem šedé a jednou „hruškovou“ metalízou. V katalogu pak najdeme nové modely litých kol a pár nových barev látkového čalounění. Změny na zádi automobilka prozatím neavizovala, je však dost možné, že v tomto případě zůstane vše po starém.

Nástup faceliftovaného Brava nebude nikterak velikolepý, model se na prodejnách začne objevovat v již nejbližších měsících a to při nezměněných cenách. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Facelift Fiatu Bravo se nese ve znamení jemnosti
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků