Fiat Bravo dostal jemný facelift, více asi není třeba

Fiat zveřejnil první snímky a informace ohledně faceliftu svého kompaktního hatchbacku, který už začínal ztácet trochu své svěžesti. Fiat Bravo však i po pár letech svým designem nepůsobí nikterak zastarale, a tak se automobilka omezila pouze na drobné kosmetické změny. Mezi ně můžeme bezesporu zařadit tmavší kryty předních světlometů a úpravu mřížku chladiče, která bude k dispozici jak v černém, tak i chromovém provedení. Lakovné kliky a zevnější zpětná zrcátka jsou nyní součástí u všech stupňů výbav.

Automobilka se rozhodla zpestřit i paletu barev a to novým odstínem šedé a jednou „hruškovou“ metalízou. V katalogu pak najdeme nové modely litých kol a pár nových barev látkového čalounění. Změny na zádi automobilka prozatím neavizovala, je však dost možné, že v tomto případě zůstane vše po starém.

Nástup faceliftovaného Brava nebude nikterak velikolepý, model se na prodejnách začne objevovat v již nejbližších měsících a to při nezměněných cenách. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Facelift Fiatu Bravo se nese ve znamení jemnosti

bazar

Fiat Ducato 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 241 535 km
Cena: 196 000 Kč
Fiat Stilo 1,9
Rok výroby: 2003
Stav: 187 753 km
Cena: 46 000 Kč
Fiat Punto Evo 1,2
Rok výroby: 2010
Stav: 86 856 km
Cena: 109 000 Kč
Fiat Stilo 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 187 243 km
Cena: 42 000 Kč
Fiat Punto 1,2
Rok výroby: 2005
Stav: 102 962 km
Cena: 35 000 Kč
Fiat Doblo 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 58 391 km
Cena: 171 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků