Fiat Bravo 1,6 JTD, malá nafta již za tři měsíce

Italská automobilka Fiat vcelku v tichosti uvádí na trh zcela novou generaci svých naftových motorů. Nový malý čtyřválec 1,6 JTD v budoucnu nahradí vybrané výkonnostní verze většího 1,9 JTD a nyní se na vybraných trzích představuje v modelu Bravo.

Agregát o objemu 1,6 litru se vstřikováním common-rail poskytuje solidní výkon 77 kW (105 k) při 4 000 ot/min a točivý moment 290 Nm již od 1 500 ot/min.

Bravo s ním zrychlí na stovku za 11,3 s a dosáhne maximální rychlosti 187 km/h. To vše při kombinované spotřebě 4,9 l na 100 km.

U nás se začne tento motor prodávat na jaře letošního roku a to rovnou ve dvou verzích. První z nich bude o výkonu 77 kW a druhá pak o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 320 Nm. Ta stovku zvládne za 10,3 s a dosáhne rychlosti 195 km/h.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků