Fiat Bravo 1,6 JTD, malá nafta již za tři měsíce

Italská automobilka Fiat vcelku v tichosti uvádí na trh zcela novou generaci svých naftových motorů. Nový malý čtyřválec 1,6 JTD v budoucnu nahradí vybrané výkonnostní verze většího 1,9 JTD a nyní se na vybraných trzích představuje v modelu Bravo.

Agregát o objemu 1,6 litru se vstřikováním common-rail poskytuje solidní výkon 77 kW (105 k) při 4 000 ot/min a točivý moment 290 Nm již od 1 500 ot/min.

Bravo s ním zrychlí na stovku za 11,3 s a dosáhne maximální rychlosti 187 km/h. To vše při kombinované spotřebě 4,9 l na 100 km.

U nás se začne tento motor prodávat na jaře letošního roku a to rovnou ve dvou verzích. První z nich bude o výkonu 77 kW a druhá pak o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 320 Nm. Ta stovku zvládne za 10,3 s a dosáhne rychlosti 195 km/h.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků