Fiat Bravo 1,6 JTD, malá nafta již za tři měsíce

Italská automobilka Fiat vcelku v tichosti uvádí na trh zcela novou generaci svých naftových motorů. Nový malý čtyřválec 1,6 JTD v budoucnu nahradí vybrané výkonnostní verze většího 1,9 JTD a nyní se na vybraných trzích představuje v modelu Bravo.

Agregát o objemu 1,6 litru se vstřikováním common-rail poskytuje solidní výkon 77 kW (105 k) při 4 000 ot/min a točivý moment 290 Nm již od 1 500 ot/min.

Bravo s ním zrychlí na stovku za 11,3 s a dosáhne maximální rychlosti 187 km/h. To vše při kombinované spotřebě 4,9 l na 100 km.

U nás se začne tento motor prodávat na jaře letošního roku a to rovnou ve dvou verzích. První z nich bude o výkonu 77 kW a druhá pak o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 320 Nm. Ta stovku zvládne za 10,3 s a dosáhne rychlosti 195 km/h.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků