Fiat Aegea nahrazuje Lineu a jde proti Dacii Logan a Škodě Rapid

Fiat právě na autosalonu v tureckém Istanbulu odhalil nástupce sedanu Linea. Dostal jméno Fiat Aegea a jeho cílem je sebrat zákazníky vozům Dacia Logan, Škoda Rapid nebo třeba Peugeot 301. Novinka je dlouhá 4,5 metru, do kufru pobere 510 litrů nákladu a nejúspornější verze v nabídce se vejde s tabulkovou spotřebou do čtyř litrů na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V nabídce budou dva benzínové a dva naftové motory o výkonech od 70 do 88 kW (95 až 120 k). Standardem budou manuální převodovky, ale Fiat se chystá nabízet i automat, po kterém zákazníci volají už i v segmentu malých a levných aut stále více.

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

Fiat nabídne rovněž různé bezpečnostní a asistenční systémy, dotykový displej ovládající rádio nebo navigaci TomTom, přípojku pro externí zdroj hudby a dat, Bluetooth a další vymoženosti moderní doby. Bude se za to ale připlácet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Design je samozřejmě otázkou osobního vkusu, ale pro porovnání přidáváme i fotografii staršího modelu Fiat Linea, který je právě novým modelem Aegea nahrazen

Prodej nového sedanu Fiat Aegea začne v listopadu 2015 v „domácím“ Turecku, kde se novinka bude i vyrábět. K nám dorazí na začátku roku 2016 a dá se očekávat velmi vstřícná cenová politika.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků