Fiat Aegea nahrazuje Lineu a jde proti Dacii Logan a Škodě Rapid

Fiat právě na autosalonu v tureckém Istanbulu odhalil nástupce sedanu Linea. Dostal jméno Fiat Aegea a jeho cílem je sebrat zákazníky vozům Dacia Logan, Škoda Rapid nebo třeba Peugeot 301. Novinka je dlouhá 4,5 metru, do kufru pobere 510 litrů nákladu a nejúspornější verze v nabídce se vejde s tabulkovou spotřebou do čtyř litrů na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V nabídce budou dva benzínové a dva naftové motory o výkonech od 70 do 88 kW (95 až 120 k). Standardem budou manuální převodovky, ale Fiat se chystá nabízet i automat, po kterém zákazníci volají už i v segmentu malých a levných aut stále více.

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

Fiat nabídne rovněž různé bezpečnostní a asistenční systémy, dotykový displej ovládající rádio nebo navigaci TomTom, přípojku pro externí zdroj hudby a dat, Bluetooth a další vymoženosti moderní doby. Bude se za to ale připlácet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Design je samozřejmě otázkou osobního vkusu, ale pro porovnání přidáváme i fotografii staršího modelu Fiat Linea, který je právě novým modelem Aegea nahrazen

Prodej nového sedanu Fiat Aegea začne v listopadu 2015 v „domácím“ Turecku, kde se novinka bude i vyrábět. K nám dorazí na začátku roku 2016 a dá se očekávat velmi vstřícná cenová politika.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků