Fiat Aegea nahrazuje Lineu a jde proti Dacii Logan a Škodě Rapid

Fiat právě na autosalonu v tureckém Istanbulu odhalil nástupce sedanu Linea. Dostal jméno Fiat Aegea a jeho cílem je sebrat zákazníky vozům Dacia Logan, Škoda Rapid nebo třeba Peugeot 301. Novinka je dlouhá 4,5 metru, do kufru pobere 510 litrů nákladu a nejúspornější verze v nabídce se vejde s tabulkovou spotřebou do čtyř litrů na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V nabídce budou dva benzínové a dva naftové motory o výkonech od 70 do 88 kW (95 až 120 k). Standardem budou manuální převodovky, ale Fiat se chystá nabízet i automat, po kterém zákazníci volají už i v segmentu malých a levných aut stále více.

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

Fiat nabídne rovněž různé bezpečnostní a asistenční systémy, dotykový displej ovládající rádio nebo navigaci TomTom, přípojku pro externí zdroj hudby a dat, Bluetooth a další vymoženosti moderní doby. Bude se za to ale připlácet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Design je samozřejmě otázkou osobního vkusu, ale pro porovnání přidáváme i fotografii staršího modelu Fiat Linea, který je právě novým modelem Aegea nahrazen

Prodej nového sedanu Fiat Aegea začne v listopadu 2015 v „domácím“ Turecku, kde se novinka bude i vyrábět. K nám dorazí na začátku roku 2016 a dá se očekávat velmi vstřícná cenová politika.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků