Fiat Abarth Grande Punto SuperSport: 180 koní pro mini

Fiat představuje nové provedení Abarth Grande Punto SuperSport (SS). Aby naplnilo očekávání dané sebevědomým jménem, dostalo modifikovaný zážehový čtyřválec T-Jet s objemem 1,4 l, působivým výkonem 180 koní (132 kW) a točivým momentem 270 Nm při 3 000 ot./min. Ten vozu umožní sprint z klidu na 100 km/h za 7,5 s a dosažení rychlosti 215 km/h.

Světlá výška se snížila o 20 mm, součástmi sady úprav jsou osmnáctipalcové ráfky s pneumatikami 215/40 R18 nebo odvrtávané brzdové kotouče kol dokola a výkonné brzdiče vpředu. Nový telematický systém byl vyvinut ve spolupráci s firmou Magneti Marelli a zahrnuje také navigační systém Abarth Blue&Me MAP, jenž zohledňuje též vstupy z otáčkoměru, rychloměru a senzoru zařazené rychlosti. Funkce Track pak umožňuje asistenci při měření kol na okruzích, na něž se s tímto malým čertem jistě s chutí vypravíte.

Fiat Abarth Grande Punto SS vstoupil na vybrané evropské trhy o minulém víkendu, a to výhradně v barvě Airfield Grey a s koženým čalouněním Abarth Corsa by Sabelt. A jistě bude k vidění i na frankfurtském autosalonu...

Klepněte pro větší obrázek
Fiat Abarth Grande Punto SuperSport
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků