FIAT pokaždé překvapí,třeba takovouhle srdeční záležitostí.Zaplať pánbůh za to. Znám FIATy už od dob F 131 MIRAFIORI, F 127 Sport, F 128 Rally ( měl jsem dva ) a nedám na značku dopustit. jinak bychom se unyle pohybovali v koncerňácích VW,AUDI,ŠKODA nebo ve francouzích. Tleskám, jásám a teče mi slza.
Ahoj, jezdím Fiaty od r.1968- začínal jsem 600D. Někdy v r. 1970 měl jeden můj kamarád, mechanik od Fiatu na Strži, F 600D předělanou s úpravou Abarth.Červená metla,černé kožené polstrování sedáků. Při plném z 1 na 2 se pálily gumy.Jezdilo to cca 150. A to byl motor cca 690 ccm. V době Trabantů, WB a Škodovek letadlo. Já,mimo jiných aut jako VAZ 1200, Š120, Favorit ,zůstal u Fiatů, měl jsem 600D,850 S,127 5 x, první Uno v.r.1984, Punto , Pandu. Asi jsem se nepotkal s generací aut období Brava ,Bravo, která pro Fiat znamenala díky poruchám zhoršení pověsti. Dnes jezdím nové Fiorino 1,3 Multijet 2 roky , po Praze a okolí 5,2l /100, na dálnici při 150 to jede za 6,5 - prostě super. Jinak je dnes Fiat už o něčem jiném, než před pár léty ! Vzpamatujte se.
Me se to libi, tohle se nebere smrtelne vazne takze proc ne, je to dobre.
hlavne kdyz pak takovyhle auto narve nejakyho "nadupanyho" tuninga s bmw 3 :D
super auticko bral by som ho hned..
Parádní autíčko hned bych ho bral.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.