Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari zná svou první cenu, je vskutku dechberoucí

Omezené edcie kdečeho jsou v Itálii běžné a my je máme rádi. Nejinak je tomu u krásného Fiatu 695 Abarth Tributo Ferrari, který jsme vám představili již loni. Teď však známe ceny této specialitky pro španělský trh a jestli je chcete znát, něčeho se přidržte: začínají na 46 339 eur za verzi Red Corsa, pokračují přes 47 597 eur za Modena Yellow a končí částkou 48 794 eur za prvedení Blue Abu Dhabi a Titanium Grey. Cena i té nejdostupnější verze tak nebezpečně atakuje hranici 1,2 milionu Kč.

Připomeňme, že model Abarth 695 Tributo Ferrari disponuje výkonem 180 koní (132 kW), točivým momentem 250 Nm, zrychlením z klidu na 100 km/h za 7,0 s a nejvyšší rychlostí 225 km/h. To vše při průměrné spotřebě 6,5 l benzínu na 100 km a emisích C02 v objemu 151 g/km. Ano, to jsou skutečně zajímavé poměry, ale zůstaňme nohama na zemi. Pro srovnání: ve Španělsku koupíte za 43 900 eur Nissan 370Z, Subaru Impreza WRX STI za 39 950 eur a dokonce i poněkud předražené kupé BMW 135i s výkonem 306 koní (224 kW) vás příjde na 46 376 eur. Tak to bude skutečně souboj srdce a rozumu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků