Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari zná svou první cenu, je vskutku dechberoucí

Omezené edcie kdečeho jsou v Itálii běžné a my je máme rádi. Nejinak je tomu u krásného Fiatu 695 Abarth Tributo Ferrari, který jsme vám představili již loni. Teď však známe ceny této specialitky pro španělský trh a jestli je chcete znát, něčeho se přidržte: začínají na 46 339 eur za verzi Red Corsa, pokračují přes 47 597 eur za Modena Yellow a končí částkou 48 794 eur za prvedení Blue Abu Dhabi a Titanium Grey. Cena i té nejdostupnější verze tak nebezpečně atakuje hranici 1,2 milionu Kč.

Připomeňme, že model Abarth 695 Tributo Ferrari disponuje výkonem 180 koní (132 kW), točivým momentem 250 Nm, zrychlením z klidu na 100 km/h za 7,0 s a nejvyšší rychlostí 225 km/h. To vše při průměrné spotřebě 6,5 l benzínu na 100 km a emisích C02 v objemu 151 g/km. Ano, to jsou skutečně zajímavé poměry, ale zůstaňme nohama na zemi. Pro srovnání: ve Španělsku koupíte za 43 900 eur Nissan 370Z, Subaru Impreza WRX STI za 39 950 eur a dokonce i poněkud předražené kupé BMW 135i s výkonem 306 koní (224 kW) vás příjde na 46 376 eur. Tak to bude skutečně souboj srdce a rozumu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků