Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari zná svou první cenu, je vskutku dechberoucí

Omezené edcie kdečeho jsou v Itálii běžné a my je máme rádi. Nejinak je tomu u krásného Fiatu 695 Abarth Tributo Ferrari, který jsme vám představili již loni. Teď však známe ceny této specialitky pro španělský trh a jestli je chcete znát, něčeho se přidržte: začínají na 46 339 eur za verzi Red Corsa, pokračují přes 47 597 eur za Modena Yellow a končí částkou 48 794 eur za prvedení Blue Abu Dhabi a Titanium Grey. Cena i té nejdostupnější verze tak nebezpečně atakuje hranici 1,2 milionu Kč.

Připomeňme, že model Abarth 695 Tributo Ferrari disponuje výkonem 180 koní (132 kW), točivým momentem 250 Nm, zrychlením z klidu na 100 km/h za 7,0 s a nejvyšší rychlostí 225 km/h. To vše při průměrné spotřebě 6,5 l benzínu na 100 km a emisích C02 v objemu 151 g/km. Ano, to jsou skutečně zajímavé poměry, ale zůstaňme nohama na zemi. Pro srovnání: ve Španělsku koupíte za 43 900 eur Nissan 370Z, Subaru Impreza WRX STI za 39 950 eur a dokonce i poněkud předražené kupé BMW 135i s výkonem 306 koní (224 kW) vás příjde na 46 376 eur. Tak to bude skutečně souboj srdce a rozumu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků