Fiat 500X se představil ve verzi Sport. Ostrý crossover od něj ale nečekejte

fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 14:11

150 koni Firefly. Tak to bude divoke svezenicko

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 18:00

nebo spis dynamicky nejvhodnejsi reseni

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 19:10

si kokot...

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 19:38

ja viem...

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  14. 09. 2019 20:01

Tyhle zvednuté nákupní tašky nemusim ale 500x jako snad jedna z mála v její třídě nabízí aspoň pěknou techniku. A působí daleko fortelněji než například vitara 2008 captur t-cross arona c3 aircros atd.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  16. 09. 2019 00:57

Zrovna současná Vitara pokud od ní nečekáte zázračné terrnéní výkony bude podle mého názoru schopna jezdit ještě dlouho. Stejně jako Swift. Možná se Vám nelíbí, nemají image, vnitřky jsou plastové. Ale technicky jsou to šikovná a precizní auta.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 19:56

Co myslíte, zkrachuje fiat? Koupí ho Číňani? Nebo má snad zdravé jádro a chystá modely do budoucna? Včíl diskutujte.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  14. 09. 2019 20:02

Přežije. Snad

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 20:21

Snad ano, ale už jen ten zmatek ve značení modelů. Chybí jim náhrada za Tipo a nemají nic módního lehce přizvednutého. U Fiatu byl design, styl vždy velmi důležitý.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 20:25

Ale tak to snad vsechny italske znacky

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  14. 09. 2019 21:45

Asi jste myslel nahradu za punto ne? Tipo se prodává teprv třetím rokem. Něco módního prizvednuteho? To je snad právě 500x ne? Nicméně mají toho dnes málo v nabídce

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 22:32

Jo Punto vlastne. Male modni punto. Ano 500X je uz takove dost prizvednute.

Odpovědět  |   | 
Garry  |  14. 09. 2019 23:42

Fiat má určitě velký potenciál, dělá jízdně i designově velmi schopné vozy, bohužel koncern FCA nepřišel na jednu věc, nestačí vyrobit jen jízdně skvělý stroj viz. Giulia, nebo 500X, ale je třeba zákazníkovi vytvořit dokonalou servisní síť, nová dealerství doplněná o italskou kávu, či pizzerii, lidéí dnes chtějí víc než před lety, pouze pošuk si může myslet něco jiného... je smutné koukat na něco tak umělohmotného a bez duše jako je Hyundai a KIA, které to dělají o světelné roky lépe, to Italové nechápou. Tuzemské vedení Fiatu je jednou velkou katastrofou a to se prostě odráží na všem čeho se chopí tato značka v Čechách, ale i jinde. Arogantní a neprofesionální chování prodejců např. v IMOFĚ hovoří za své, bohužel to je jen kapka v moři. Snad to Fiat ustojí, určitě si to zaslouží.

Odpovědět  |   | 
JV  |  15. 09. 2019 07:37

Podělte se prosím i zkušenost s Imofou, chtěl bych tam kupovat auto

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  15. 09. 2019 09:51

Tak to s imofou máte pravdu. Je to něco neuvěřitelného. Vykopal bych je všechny od prodejců přes servisaky az po neuvěřitelně příjemnou paní co zvedá telefon při objednání garancky. Nechápu jak si tohle při takových prodeji co maji mohou dovolit. Meli by byt rádi za to ze jsou jeste nadsenci co si ty krasne a perfektne jezdici auta koupi.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  15. 09. 2019 09:53

Bohuzel pro alfu a fiat dnes uz lidi zajima pouze to kolik to ma kamer displejů a další nesmysly

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  15. 09. 2019 10:29

Taky mám známého u jednoho prodejce Fiatu.Jsem tam přestal chodit,protože mají pořád narážky na konkurenční značky.Např.na asistenční systémy.To měl spolumajitel řeči,jak se to bude kazit apod.Ale jak začali zprostředkovávat prodej Jeepu a servisovat je,tak s tím přestal.Toho bylo víc.U Freemontu mě majitel tvrdil,že jde spojka tuho,protože Američani jsou silní chlapy.Přitom se Fiat Freemont u USA neprodával.Natož v naftě v s manuálem.
Tam se prodává Dodge Journey v benzínu a automatu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 09. 2019 10:01

500X zestárlo designově tak rychle, jako žádné auto v historii. Tenhle rozteklý knedlík si zoufale říká o moderní náhradu. S lepším vnitřním prostorem a moderní technikou.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  15. 09. 2019 10:53

Muzes mi vysvětlit jakou moderni techniku mas na mysli. Ve své třídě jako jediná ma viceprvek vzadu a to i bez pohonu všech kol. Na tomhle šetří i o tridu výše. Viz karoq a dalsi. Motory naprosta technologická špička. Materialy a zpracování také. Porovnej to s t-cossem vitarou capturem atd. I ty elektronicke picoviny to. Tak co to meles za nesmysly

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  15. 09. 2019 10:58

A samozřejmě jizdni vlastnosti jsou taky jinde oproti výše zmiňovaným konkurentům. Stačí jenom trosku pritlacit na pilu na horsi silnici a rozdily hned vyplavou nad hladinu. Tak kde se ostatní prizvednute nakupni tasky rozklepou jak ratlici 500x nadherne tlumi nerovnosti a jede jak po kolejich. Samozřejmě v ramci sve kategorie

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 09. 2019 11:49

Motory technologická špička? Ale neblábol. Jen dohnali ostatní, nic více.
Já chápu, že Fiaťáci těžce nesou, že jejich miláček je momentálně v rozkladu, ale dělat z toho auta něco víc, než ostatní, to opravdu nepomůže.
Platforma řady 500 třeba vůbec není připravená na elektrifikaci. A to ani formou hybridu nebo plug-inu. Elektrický Fiat 500 je technologická tragédie, jen zoufalý slepenec dílů bez myšlenky. A bez rozumné cesty k elektřině mají brzy v EU smůlu.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  15. 09. 2019 14:42

Jak neni pripravena na hybridizaci? Za par měsíců je tady renegade a compass plug in. A malá 500 za pul roku komplet ev plus hybridy. Jinak motory firefly jsou naprosta technologická špička. Chtelo by to si o tom neco nastudovat. Meles tady uplny nesmysly. Ty plakajici fiaťáku

Odpovědět  |   | 
JK  |  16. 09. 2019 19:15

Tak tohle je věc vkusu, ale mě osobně připadá design 500vky mnohem svěžejší pro to, jak je "ocumlaný". Tohle srovnání je sice klišé, ale jiné mě aktuálně nenapadá - tedy když naopak vidím jakoukoli novinku od koncernu VW, tak ta vypadá zastarale dřív, než jde vůbec do prodeje. Je to pravděpodobně tím, že těch fádně hranatých aut jsou plné cesty, takže kulatý fiat bez agresivního pravítka, či asijského vlnobití působí až nezvykle příjemně pro oko.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  16. 09. 2019 11:11

150 koní v SUV krabici a že prý "sport". To si dělají kozy? Žádný crossover není sportovní, ale konkurence alespoň nabízí solidní výkony a dynamiku (někde na dvojnásobku koní tohoto nedochůdčete).

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 11:19

Jakou konkurenci mas na mysli? T-cross aronu kamiq captur 2008 c3 aircros crossland mokka ecosport vitara h-rv cx3?????????????

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  16. 09. 2019 12:02

T-cross je o půl třídy menší auto, konkurence je třeba T-Roc a ten 300 koní má.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 15:24

T-roc není konkurent 500x. Tim je právě ubohý t-cross

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  16. 09. 2019 15:45

No podle všech redaktorů napříč Evropou je. Nevím proč by mělo být konkurentem menší auto, bez 4x4, když je tady model přesně ve velikosti 500X. Dokonce i italští novináři to tak vidí.
https://www.quattroruote.it/news/mercato/2019/06/07/c... ...

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 17:23

T-roc je technicky kocernova nižší střední kdežto 500x je fiati B- Wide. Takze B segment

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 17:37

Octavii taky spousty statistik řadí do střední třídy. Pouze kvůli rozměrům. Pritom je to leon golf nebo a3 se zadním previsem. Nebo snad ne?????

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  16. 09. 2019 19:22

Ne, drtivá většina statistik řadí Octavii právě podle rozměrů do nižší střední. Sice je rozměrově na jejím horním okraji, ale to třeba Megane a nebo Focus v kombíku také. Pokud by se to bralo podle platformy, tak Octavia stojí na stejné platformě jako Passat nebo jako Golf, takže by to nikdo nedokázal zařadit.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 20:05

Octavia má jinou verzi MQB než superb nebo passat. Je nekolik verzí MQB. To znamená že kamiq nejezdí na stejné MQB verzi jako superb atd.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 20:07

A T-Roc je kratší tiguan neboli golf na chůdach. 500x je zvednuté punto

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 15:25

Je vidět že jsi těžce mimo

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 11:20

Kdo z nich má 300koni kamile?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 181 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro