Fiat 500X se představil ve verzi Sport. Ostrý crossover od něj ale nečekejte

35 komentářů

Kamil
16. září • 11:11

150 koní v SUV krabici a že prý "sport". To si dělají kozy? Žádný crossover není sportovní, ale konkurence alespoň nabízí solidní výkony a dynamiku (někde na dvojnásobku koní tohoto nedochůdčete).

Ffff
16. září • 11:20

Kdo z nich má 300koni kamile?

Ffff
16. září • 11:19

Jakou konkurenci mas na mysli? T-cross aronu kamiq captur 2008 c3 aircros crossland mokka ecosport vitara h-rv cx3?????????????

Kamil
16. září • 12:02

T-cross je o půl třídy menší auto, konkurence je třeba T-Roc a ten 300 koní má.

Ffff
16. září • 15:25

Je vidět že jsi těžce mimo

Ffff
16. září • 15:24

T-roc není konkurent 500x. Tim je právě ubohý t-cross

Kamil
16. září • 15:45

No podle všech redaktorů napříč Evropou je. Nevím proč by mělo být konkurentem menší auto, bez 4x4, když je tady model přesně ve velikosti 500X. Dokonce i italští novináři to tak vidí.
https://www.quattroruote.it/news/mercato/2019/06/07/c... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ffff
16. září • 17:37

Octavii taky spousty statistik řadí do střední třídy. Pouze kvůli rozměrům. Pritom je to leon golf nebo a3 se zadním previsem. Nebo snad ne?????

Kamil
16. září • 19:22

Ne, drtivá většina statistik řadí Octavii právě podle rozměrů do nižší střední. Sice je rozměrově na jejím horním okraji, ale to třeba Megane a nebo Focus v kombíku také. Pokud by se to bralo podle platformy, tak Octavia stojí na stejné platformě jako Passat nebo jako Golf, takže by to nikdo nedokázal zařadit.

Ffff
16. září • 20:07

A T-Roc je kratší tiguan neboli golf na chůdach. 500x je zvednuté punto

Ffff
16. září • 20:05

Octavia má jinou verzi MQB než superb nebo passat. Je nekolik verzí MQB. To znamená že kamiq nejezdí na stejné MQB verzi jako superb atd.

Ffff
16. září • 17:23

T-roc je technicky kocernova nižší střední kdežto 500x je fiati B- Wide. Takze B segment

mpolan
15. září • 10:01

500X zestárlo designově tak rychle, jako žádné auto v historii. Tenhle rozteklý knedlík si zoufale říká o moderní náhradu. S lepším vnitřním prostorem a moderní technikou.

JK
16. září • 19:15

Tak tohle je věc vkusu, ale mě osobně připadá design 500vky mnohem svěžejší pro to, jak je "ocumlaný". Tohle srovnání je sice klišé, ale jiné mě aktuálně nenapadá - tedy když naopak vidím jakoukoli novinku od koncernu VW, tak ta vypadá zastarale dřív, než jde vůbec do prodeje. Je to pravděpodobně tím, že těch fádně hranatých aut jsou plné cesty, takže kulatý fiat bez agresivního pravítka, či asijského vlnobití působí až nezvykle příjemně pro oko.

Ffff
15. září • 10:53

Muzes mi vysvětlit jakou moderni techniku mas na mysli. Ve své třídě jako jediná ma viceprvek vzadu a to i bez pohonu všech kol. Na tomhle šetří i o tridu výše. Viz karoq a dalsi. Motory naprosta technologická špička. Materialy a zpracování také. Porovnej to s t-cossem vitarou capturem atd. I ty elektronicke picoviny to. Tak co to meles za nesmysly

mpolan
15. září • 11:49

Motory technologická špička? Ale neblábol. Jen dohnali ostatní, nic více.
Já chápu, že Fiaťáci těžce nesou, že jejich miláček je momentálně v rozkladu, ale dělat z toho auta něco víc, než ostatní, to opravdu nepomůže.
Platforma řady 500 třeba vůbec není připravená na elektrifikaci. A to ani formou hybridu nebo plug-inu. Elektrický Fiat 500 je technologická tragédie, jen zoufalý slepenec dílů bez myšlenky. A bez rozumné cesty k elektřině mají brzy v EU smůlu.

Ffff
15. září • 14:42

Jak neni pripravena na hybridizaci? Za par měsíců je tady renegade a compass plug in. A malá 500 za pul roku komplet ev plus hybridy. Jinak motory firefly jsou naprosta technologická špička. Chtelo by to si o tom neco nastudovat. Meles tady uplny nesmysly. Ty plakajici fiaťáku

Ffff
15. září • 10:58

A samozřejmě jizdni vlastnosti jsou taky jinde oproti výše zmiňovaným konkurentům. Stačí jenom trosku pritlacit na pilu na horsi silnici a rozdily hned vyplavou nad hladinu. Tak kde se ostatní prizvednute nakupni tasky rozklepou jak ratlici 500x nadherne tlumi nerovnosti a jede jak po kolejich. Samozřejmě v ramci sve kategorie

Garry
14. září • 23:42

Fiat má určitě velký potenciál, dělá jízdně i designově velmi schopné vozy, bohužel koncern FCA nepřišel na jednu věc, nestačí vyrobit jen jízdně skvělý stroj viz. Giulia, nebo 500X, ale je třeba zákazníkovi vytvořit dokonalou servisní síť, nová dealerství doplněná o italskou kávu, či pizzerii, lidéí dnes chtějí víc než před lety, pouze pošuk si může myslet něco jiného... je smutné koukat na něco tak umělohmotného a bez duše jako je Hyundai a KIA, které to dělají o světelné roky lépe, to Italové nechápou. Tuzemské vedení Fiatu je jednou velkou katastrofou a to se prostě odráží na všem čeho se chopí tato značka v Čechách, ale i jinde. Arogantní a neprofesionální chování prodejců např. v IMOFĚ hovoří za své, bohužel to je jen kapka v moři. Snad to Fiat ustojí, určitě si to zaslouží.

Dix_
15. září • 10:29

Taky mám známého u jednoho prodejce Fiatu.Jsem tam přestal chodit,protože mají pořád narážky na konkurenční značky.Např.na asistenční systémy.To měl spolumajitel řeči,jak se to bude kazit apod.Ale jak začali zprostředkovávat prodej Jeepu a servisovat je,tak s tím přestal.Toho bylo víc.U Freemontu mě majitel tvrdil,že jde spojka tuho,protože Američani jsou silní chlapy.Přitom se Fiat Freemont u USA neprodával.Natož v naftě v s manuálem.
Tam se prodává Dodge Journey v benzínu a automatu.

Ffff
15. září • 9:51

Tak to s imofou máte pravdu. Je to něco neuvěřitelného. Vykopal bych je všechny od prodejců přes servisaky az po neuvěřitelně příjemnou paní co zvedá telefon při objednání garancky. Nechápu jak si tohle při takových prodeji co maji mohou dovolit. Meli by byt rádi za to ze jsou jeste nadsenci co si ty krasne a perfektne jezdici auta koupi.

Ffff
15. září • 9:53

Bohuzel pro alfu a fiat dnes uz lidi zajima pouze to kolik to ma kamer displejů a další nesmysly

JV
15. září • 7:37

Podělte se prosím i zkušenost s Imofou, chtěl bych tam kupovat auto

fanda rs twincharger
14. září • 19:56

Co myslíte, zkrachuje fiat? Koupí ho Číňani? Nebo má snad zdravé jádro a chystá modely do budoucna? Včíl diskutujte.

Ffff
14. září • 20:02

Přežije. Snad

fanda rs twincharger
14. září • 20:21

Snad ano, ale už jen ten zmatek ve značení modelů. Chybí jim náhrada za Tipo a nemají nic módního lehce přizvednutého. U Fiatu byl design, styl vždy velmi důležitý.

Ffff
14. září • 21:45

Asi jste myslel nahradu za punto ne? Tipo se prodává teprv třetím rokem. Něco módního prizvednuteho? To je snad právě 500x ne? Nicméně mají toho dnes málo v nabídce

fanda rs twincharger
14. září • 22:32

Jo Punto vlastne. Male modni punto. Ano 500X je uz takove dost prizvednute.

fanda rs twincharger
14. září • 20:25

Ale tak to snad vsechny italske znacky

fanda rs twincharger
14. září • 14:11

150 koni Firefly. Tak to bude divoke svezenicko;-)

Ffff
14. září • 20:01

Tyhle zvednuté nákupní tašky nemusim ale 500x jako snad jedna z mála v její třídě nabízí aspoň pěknou techniku. A působí daleko fortelněji než například vitara 2008 captur t-cross arona c3 aircros atd.

Petr Vaněk
16. září • 0:57

Zrovna současná Vitara pokud od ní nečekáte zázračné terrnéní výkony bude podle mého názoru schopna jezdit ještě dlouho. Stejně jako Swift. Možná se Vám nelíbí, nemají image, vnitřky jsou plastové. Ale technicky jsou to šikovná a precizní auta.

fanda rs twincharger
14. září • 18:00

nebo spis dynamicky nejvhodnejsi reseni:-(

fanda rs twincharger
14. září • 19:10

si kokot...

fanda rs twincharger
14. září • 19:38

ja viem...B-]

Doporučujeme

Články odjinud