Fiat 500X se představil ve verzi Sport. Ostrý crossover od něj ale nečekejte

fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 14:11

150 koni Firefly. Tak to bude divoke svezenicko

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 18:00

nebo spis dynamicky nejvhodnejsi reseni

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 19:10

si kokot...

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 19:38

ja viem...

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  14. 09. 2019 20:01

Tyhle zvednuté nákupní tašky nemusim ale 500x jako snad jedna z mála v její třídě nabízí aspoň pěknou techniku. A působí daleko fortelněji než například vitara 2008 captur t-cross arona c3 aircros atd.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  16. 09. 2019 00:57

Zrovna současná Vitara pokud od ní nečekáte zázračné terrnéní výkony bude podle mého názoru schopna jezdit ještě dlouho. Stejně jako Swift. Možná se Vám nelíbí, nemají image, vnitřky jsou plastové. Ale technicky jsou to šikovná a precizní auta.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 19:56

Co myslíte, zkrachuje fiat? Koupí ho Číňani? Nebo má snad zdravé jádro a chystá modely do budoucna? Včíl diskutujte.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  14. 09. 2019 20:02

Přežije. Snad

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 20:21

Snad ano, ale už jen ten zmatek ve značení modelů. Chybí jim náhrada za Tipo a nemají nic módního lehce přizvednutého. U Fiatu byl design, styl vždy velmi důležitý.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 20:25

Ale tak to snad vsechny italske znacky

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  14. 09. 2019 21:45

Asi jste myslel nahradu za punto ne? Tipo se prodává teprv třetím rokem. Něco módního prizvednuteho? To je snad právě 500x ne? Nicméně mají toho dnes málo v nabídce

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 09. 2019 22:32

Jo Punto vlastne. Male modni punto. Ano 500X je uz takove dost prizvednute.

Odpovědět  |   | 
Garry  |  14. 09. 2019 23:42

Fiat má určitě velký potenciál, dělá jízdně i designově velmi schopné vozy, bohužel koncern FCA nepřišel na jednu věc, nestačí vyrobit jen jízdně skvělý stroj viz. Giulia, nebo 500X, ale je třeba zákazníkovi vytvořit dokonalou servisní síť, nová dealerství doplněná o italskou kávu, či pizzerii, lidéí dnes chtějí víc než před lety, pouze pošuk si může myslet něco jiného... je smutné koukat na něco tak umělohmotného a bez duše jako je Hyundai a KIA, které to dělají o světelné roky lépe, to Italové nechápou. Tuzemské vedení Fiatu je jednou velkou katastrofou a to se prostě odráží na všem čeho se chopí tato značka v Čechách, ale i jinde. Arogantní a neprofesionální chování prodejců např. v IMOFĚ hovoří za své, bohužel to je jen kapka v moři. Snad to Fiat ustojí, určitě si to zaslouží.

Odpovědět  |   | 
JV  |  15. 09. 2019 07:37

Podělte se prosím i zkušenost s Imofou, chtěl bych tam kupovat auto

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  15. 09. 2019 09:51

Tak to s imofou máte pravdu. Je to něco neuvěřitelného. Vykopal bych je všechny od prodejců přes servisaky az po neuvěřitelně příjemnou paní co zvedá telefon při objednání garancky. Nechápu jak si tohle při takových prodeji co maji mohou dovolit. Meli by byt rádi za to ze jsou jeste nadsenci co si ty krasne a perfektne jezdici auta koupi.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  15. 09. 2019 09:53

Bohuzel pro alfu a fiat dnes uz lidi zajima pouze to kolik to ma kamer displejů a další nesmysly

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  15. 09. 2019 10:29

Taky mám známého u jednoho prodejce Fiatu.Jsem tam přestal chodit,protože mají pořád narážky na konkurenční značky.Např.na asistenční systémy.To měl spolumajitel řeči,jak se to bude kazit apod.Ale jak začali zprostředkovávat prodej Jeepu a servisovat je,tak s tím přestal.Toho bylo víc.U Freemontu mě majitel tvrdil,že jde spojka tuho,protože Američani jsou silní chlapy.Přitom se Fiat Freemont u USA neprodával.Natož v naftě v s manuálem.
Tam se prodává Dodge Journey v benzínu a automatu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 09. 2019 10:01

500X zestárlo designově tak rychle, jako žádné auto v historii. Tenhle rozteklý knedlík si zoufale říká o moderní náhradu. S lepším vnitřním prostorem a moderní technikou.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  15. 09. 2019 10:53

Muzes mi vysvětlit jakou moderni techniku mas na mysli. Ve své třídě jako jediná ma viceprvek vzadu a to i bez pohonu všech kol. Na tomhle šetří i o tridu výše. Viz karoq a dalsi. Motory naprosta technologická špička. Materialy a zpracování také. Porovnej to s t-cossem vitarou capturem atd. I ty elektronicke picoviny to. Tak co to meles za nesmysly

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  15. 09. 2019 10:58

A samozřejmě jizdni vlastnosti jsou taky jinde oproti výše zmiňovaným konkurentům. Stačí jenom trosku pritlacit na pilu na horsi silnici a rozdily hned vyplavou nad hladinu. Tak kde se ostatní prizvednute nakupni tasky rozklepou jak ratlici 500x nadherne tlumi nerovnosti a jede jak po kolejich. Samozřejmě v ramci sve kategorie

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 09. 2019 11:49

Motory technologická špička? Ale neblábol. Jen dohnali ostatní, nic více.
Já chápu, že Fiaťáci těžce nesou, že jejich miláček je momentálně v rozkladu, ale dělat z toho auta něco víc, než ostatní, to opravdu nepomůže.
Platforma řady 500 třeba vůbec není připravená na elektrifikaci. A to ani formou hybridu nebo plug-inu. Elektrický Fiat 500 je technologická tragédie, jen zoufalý slepenec dílů bez myšlenky. A bez rozumné cesty k elektřině mají brzy v EU smůlu.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  15. 09. 2019 14:42

Jak neni pripravena na hybridizaci? Za par měsíců je tady renegade a compass plug in. A malá 500 za pul roku komplet ev plus hybridy. Jinak motory firefly jsou naprosta technologická špička. Chtelo by to si o tom neco nastudovat. Meles tady uplny nesmysly. Ty plakajici fiaťáku

Odpovědět  |   | 
JK  |  16. 09. 2019 19:15

Tak tohle je věc vkusu, ale mě osobně připadá design 500vky mnohem svěžejší pro to, jak je "ocumlaný". Tohle srovnání je sice klišé, ale jiné mě aktuálně nenapadá - tedy když naopak vidím jakoukoli novinku od koncernu VW, tak ta vypadá zastarale dřív, než jde vůbec do prodeje. Je to pravděpodobně tím, že těch fádně hranatých aut jsou plné cesty, takže kulatý fiat bez agresivního pravítka, či asijského vlnobití působí až nezvykle příjemně pro oko.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  16. 09. 2019 11:11

150 koní v SUV krabici a že prý "sport". To si dělají kozy? Žádný crossover není sportovní, ale konkurence alespoň nabízí solidní výkony a dynamiku (někde na dvojnásobku koní tohoto nedochůdčete).

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 11:19

Jakou konkurenci mas na mysli? T-cross aronu kamiq captur 2008 c3 aircros crossland mokka ecosport vitara h-rv cx3?????????????

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  16. 09. 2019 12:02

T-cross je o půl třídy menší auto, konkurence je třeba T-Roc a ten 300 koní má.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 15:24

T-roc není konkurent 500x. Tim je právě ubohý t-cross

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  16. 09. 2019 15:45

No podle všech redaktorů napříč Evropou je. Nevím proč by mělo být konkurentem menší auto, bez 4x4, když je tady model přesně ve velikosti 500X. Dokonce i italští novináři to tak vidí.
https://www.quattroruote.it/news/mercato/2019/06/07/c... ...

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 17:23

T-roc je technicky kocernova nižší střední kdežto 500x je fiati B- Wide. Takze B segment

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 17:37

Octavii taky spousty statistik řadí do střední třídy. Pouze kvůli rozměrům. Pritom je to leon golf nebo a3 se zadním previsem. Nebo snad ne?????

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  16. 09. 2019 19:22

Ne, drtivá většina statistik řadí Octavii právě podle rozměrů do nižší střední. Sice je rozměrově na jejím horním okraji, ale to třeba Megane a nebo Focus v kombíku také. Pokud by se to bralo podle platformy, tak Octavia stojí na stejné platformě jako Passat nebo jako Golf, takže by to nikdo nedokázal zařadit.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 20:05

Octavia má jinou verzi MQB než superb nebo passat. Je nekolik verzí MQB. To znamená že kamiq nejezdí na stejné MQB verzi jako superb atd.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 20:07

A T-Roc je kratší tiguan neboli golf na chůdach. 500x je zvednuté punto

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 15:25

Je vidět že jsi těžce mimo

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 09. 2019 11:20

Kdo z nich má 300koni kamile?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A