Fiat 500X se představil ve verzi Sport. Ostrý crossover od něj ale nečekejte

Ostřejší, agilnější a zábavnější. Takový má být nový Fiat 500X Sport. Vrcholná verze doplní stávající Urban a dobrodružný Cross.

Crossover Fiat 500X nedávno oslavil produkční milník, když v italském Melfi vyrobili půlmiliontý kus. Nyní se mu automobilka snaží vtisknout ostřejší tvář v podobě sportovní edice. Ta zaujímá pozici vrcholné výbavy a vedle zajímavějšího vzhledu, kterému kralují volitelná 19palcová kola Mopar, upravuje i jízdní vlastnosti.

FCA investuje 700 milionů euro do nového Fiatu 500. Elektromobil je součástí většího plánu

FCA investuje 700 milionů euro do nového Fiatu 500. Elektromobil je součástí většího plánu

Sportovní odpružení poslalo crossover k zemi o 13 milimetrů. Pod kapotou si najdou cestu všechny motorizace, kterým kraluje jednotka 1.3 Firefly s výkonem 150 koní spárovaná s dvouspojkovou automatickou převodovkou. Vedle toho prý Fiat upravil řízení, aby mělo nyní lepší zpětnou vazbu a bylo citlivější. 

500X Sport dostane exkluzivně lak Seduction Red, kterému sekundují doplňky v titanově šedé barvě. Speciálně pro tento model byl navrhnutý i zadní difuzor s dvojitou koncovkou výfuku. Pokud vám červený lak nevoní, budou samozřejmě k mání i jiné varianty. Kontrastní zbarvení si našlo cestu i do interiéru. Na přání jsou k mání například doplňky potažené Alcantarou.

Fiat přichází s další speciální edicí 500. Dolcevita slaví 62. výročí slavného modelu

Fiat přichází s další speciální edicí 500. Dolcevita slaví 62. výročí slavného modelu

Jako vrchol nabídky je Sport již ve standardu bohatě vybavený. Mimo jiné to znamená rozpoznávání dopravních značek, asistent pro vedení v pruhu nebo sedmipalcový infotainment Uconnect s podporou Apple Carplay a Android Auto.

Fiat představil vedle crossoveru i sportovně střižené MPV 500L. To sdílí stejnou filozofii s 500X. Nabízí se s dvoubarevnou karoserií, plnotučnou výbavou a 17palcovými koly. České ceny ani datum uvedení na trh zatím nebyly uvedeny.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek