Fiat 500X: Nástupce Sedici dostal pohon 4x4 a devítistupňový automat

Fiat rozšířil modelovou řadu 500 o další položku. Kromě základního hatachbacku, modelů 500C, 500L, 500L Trekking a 500L Living dostanou zákazníci k dispozici také dnes představený crossover 500X. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Italská novinka měří na délku 4,25 m, široká je 1,8 m a vysoká 1,6 m. V interiéru máme očekávat kvalitní materiály (včetně kůže), dostatek místa a řadu odkládacích přihrádek. Základní objem zavazadelníku činí 350 litrů. 

Nabídka motorizací zahrnuje pro začátek motory 1.4 Turbo MultiAir II s výkonem 140 koní, pohonem přední nápravy a šestistupňovou manuální převodovkou.

Fiat 500X: Nástupce modelu Sedici na první fotografii

Fiat 500X: Nástupce modelu Sedici na první fotografii

Alternativou je 1.6 MultiJet II (2WD, šestistupňový manuál) s výkonem 120 koní nebo silnější 2.0 MultiJet II disponující maximem 140 koní, devístupňovým automatem a pohonem všech kol. Fiat 500X je mimochodem prvním Fiatem s devítistupňovou převodovkou. Později dorazí ještě další kombinace motorů a převodovek. 

Fiat 500X se vyrábí v továrně Melfi a namířeno má na více než stovku trhů po celém světě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků