Fiat 500X: Nástupce Sedici dostal pohon 4x4 a devítistupňový automat

Fiat rozšířil modelovou řadu 500 o další položku. Kromě základního hatachbacku, modelů 500C, 500L, 500L Trekking a 500L Living dostanou zákazníci k dispozici také dnes představený crossover 500X. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Italská novinka měří na délku 4,25 m, široká je 1,8 m a vysoká 1,6 m. V interiéru máme očekávat kvalitní materiály (včetně kůže), dostatek místa a řadu odkládacích přihrádek. Základní objem zavazadelníku činí 350 litrů. 

Nabídka motorizací zahrnuje pro začátek motory 1.4 Turbo MultiAir II s výkonem 140 koní, pohonem přední nápravy a šestistupňovou manuální převodovkou.

Fiat 500X: Nástupce modelu Sedici na první fotografii

Fiat 500X: Nástupce modelu Sedici na první fotografii

Alternativou je 1.6 MultiJet II (2WD, šestistupňový manuál) s výkonem 120 koní nebo silnější 2.0 MultiJet II disponující maximem 140 koní, devístupňovým automatem a pohonem všech kol. Fiat 500X je mimochodem prvním Fiatem s devítistupňovou převodovkou. Později dorazí ještě další kombinace motorů a převodovek. 

Fiat 500X se vyrábí v továrně Melfi a namířeno má na více než stovku trhů po celém světě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

bazar

Fiat Grande Punto 1,4
Rok výroby: 2008
Stav: 93 195 km
Cena: 100 000 Kč
Fiat 500L 1,4
Rok výroby: 2013
Stav: 124 156 km
Cena: 200 000 Kč
Fiat Stilo 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 145 428 km
Cena: 58 000 Kč
Fiat Ducato 2,3
Rok výroby: 2011
Stav: 172 665 km
Cena: 236 000 Kč
Fiat Doblo 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 74 353 km
Cena: 194 000 Kč
Fiat Scudo 1,9
Rok výroby: 1997
Stav: 256 473 km
Cena: 46 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků