Fiat 500X: Nástupce Sedici dostal pohon 4x4 a devítistupňový automat

Fiat rozšířil modelovou řadu 500 o další položku. Kromě základního hatachbacku, modelů 500C, 500L, 500L Trekking a 500L Living dostanou zákazníci k dispozici také dnes představený crossover 500X. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Italská novinka měří na délku 4,25 m, široká je 1,8 m a vysoká 1,6 m. V interiéru máme očekávat kvalitní materiály (včetně kůže), dostatek místa a řadu odkládacích přihrádek. Základní objem zavazadelníku činí 350 litrů. 

Nabídka motorizací zahrnuje pro začátek motory 1.4 Turbo MultiAir II s výkonem 140 koní, pohonem přední nápravy a šestistupňovou manuální převodovkou.

Fiat 500X: Nástupce modelu Sedici na první fotografii

Fiat 500X: Nástupce modelu Sedici na první fotografii

Alternativou je 1.6 MultiJet II (2WD, šestistupňový manuál) s výkonem 120 koní nebo silnější 2.0 MultiJet II disponující maximem 140 koní, devístupňovým automatem a pohonem všech kol. Fiat 500X je mimochodem prvním Fiatem s devítistupňovou převodovkou. Později dorazí ještě další kombinace motorů a převodovek. 

Fiat 500X se vyrábí v továrně Melfi a namířeno má na více než stovku trhů po celém světě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků