Fiat 500S: „Sport“ pro Itálii

Automobilka Fiat na svém domácím trhu představila nové provedení své „pětistovky“ s jednoduchým označením Fiat 500S.

Model Fiat 500 se oficiálně představil již v roce 2007 a dosud neprošel žádnou radikální modernizací. I přesto je však stále schopen zaujmout. „Pětistovka“ láme rekordy v Anglii a v USA se díky akvizici Fiat – Chrysler těší zájmu díky kreacím typu „zlatavý přelud“ Fiat 500 Stinger Mopar nebo Fiat 500 Turbo. Až do extrémů pak sahají stavby jako Lazzarini 550 Italia s motorem Ferrari 458 Italia.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fiat 500S, edice potvrzena zatím jen pro Itálii

Nyní přichází sériové provedení Fiat 500S s řadou specifických vzhledových modifikací a rozšířenou výbavou. Model 500S je v současnosti v Itálii k mání v obou karosářských verzích, tedy kupé a roadster, a jeho ceny startují v přepočtu na 345 000 Kč. Pro pohon lze volit celkem ze čtyř motorů, z nichž některé třeba na našem trhu nejsou vůbec k dispozici.

Test Fiat 500 1,2: s benzinem pod pět

Test Fiat 500 1,2: s benzinem pod pět

Škála zážehových jednotek zahrnuje agregáty 1,2 l s výkonem 69 koní (51 kW), dvouválec 0,9 l TwinAir s výkonem 85 koní (63 kW) a čtyřválec 1,4 l s výkonem 100 koní (74 kW), přičemž zastánce nafty osloví čtyřválec 1,3 MultiJet III o výkonu 95 koní (70 kW). Na první pohled na vozech řady Fiat 500S zaznamenáme třeba spoiler nad zadním oknem, upravené nárazníky, prahové obklady, zatmavená boční a zadní okna, matově stříbřité detaily či patnáctipalcové lité ráfky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sportovní duch prostupuje také interiérem verze Fiat 500S
Fiat 500 pro USA: čím se liší od evropského?

Fiat 500 pro USA: čím se liší od evropského?

A co se barevných odstínů pro Fiat 500S týče, k mání budou odstíny White Ice Cream, Passion Red, Carrara White, Black Vesuvius, Pompeii Grey, Grey Coliseum, Blu Mediterraneo, Black Matte Stelth a třívrstvá bílá perleť.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků