Fiat 500S: „Sport“ pro Itálii

Automobilka Fiat na svém domácím trhu představila nové provedení své „pětistovky“ s jednoduchým označením Fiat 500S.

Model Fiat 500 se oficiálně představil již v roce 2007 a dosud neprošel žádnou radikální modernizací. I přesto je však stále schopen zaujmout. „Pětistovka“ láme rekordy v Anglii a v USA se díky akvizici Fiat – Chrysler těší zájmu díky kreacím typu „zlatavý přelud“ Fiat 500 Stinger Mopar nebo Fiat 500 Turbo. Až do extrémů pak sahají stavby jako Lazzarini 550 Italia s motorem Ferrari 458 Italia.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fiat 500S, edice potvrzena zatím jen pro Itálii

Nyní přichází sériové provedení Fiat 500S s řadou specifických vzhledových modifikací a rozšířenou výbavou. Model 500S je v současnosti v Itálii k mání v obou karosářských verzích, tedy kupé a roadster, a jeho ceny startují v přepočtu na 345 000 Kč. Pro pohon lze volit celkem ze čtyř motorů, z nichž některé třeba na našem trhu nejsou vůbec k dispozici.

Test Fiat 500 1,2: s benzinem pod pět

Test Fiat 500 1,2: s benzinem pod pět

Škála zážehových jednotek zahrnuje agregáty 1,2 l s výkonem 69 koní (51 kW), dvouválec 0,9 l TwinAir s výkonem 85 koní (63 kW) a čtyřválec 1,4 l s výkonem 100 koní (74 kW), přičemž zastánce nafty osloví čtyřválec 1,3 MultiJet III o výkonu 95 koní (70 kW). Na první pohled na vozech řady Fiat 500S zaznamenáme třeba spoiler nad zadním oknem, upravené nárazníky, prahové obklady, zatmavená boční a zadní okna, matově stříbřité detaily či patnáctipalcové lité ráfky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sportovní duch prostupuje také interiérem verze Fiat 500S
Fiat 500 pro USA: čím se liší od evropského?

Fiat 500 pro USA: čím se liší od evropského?

A co se barevných odstínů pro Fiat 500S týče, k mání budou odstíny White Ice Cream, Passion Red, Carrara White, Black Vesuvius, Pompeii Grey, Grey Coliseum, Blu Mediterraneo, Black Matte Stelth a třívrstvá bílá perleť.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků