Fiat 500L Trekking: do „terénu“ stylově

Ženevský autosalon se stane dějištěm světové premiéry Fiatu 500L v provedení Trekking. Žádné obavy, v první řadě nejde o nic jiného, než o styl.

Fiat představuje další verzi své zvětšené pětistovky. Model 500L dorazí do Ženevy v provedení Trekking, které má oslovit zákazníky preferující aktivní životní styl. Nová pětistovka dostala na karoserii více plastu a upravené nárazníky. Standardem jsou sedmnáctipalcové disky obuté do pneumatik typu Mud and Snow. Co se nárůstu milimetrů pod karoserií týká, tisková zpráva na toto téma nezmiňuje vůbec nic. Zájemci mohou vybírat ze šesti laků karoserie (žlutá na fotkách je nová) a dvou provedení interiéru.

Fiat 500L Trekking na prvním neoficiálním snímku

Fiat 500L Trekking na prvním neoficiálním snímku

Hlavní pomůckou pro jízdu mimo zpevněné silnice má být systém Traction+. Ten údajně pomůže při jízdě po kluzkém a zajímavějším terénu, zároveň je ale mnohem levnější, než klasická čtyřkolka, která u 500L Trekking nebude. Traction+ aktivujete tlačítkem, přičemž funguje do 30 km/h. Systém přibržďuje kola přední nápravy a snaží se tak nahradit uzávěrku diferenciálu.

Fiat 500L bude dostupný od června letošního roku, a to s benzinovými motory 1.4 16V (95 k), 0,9 TwinAir (105 k), respektive diesely 1.6 MultiJet (105 k) a 1.3 MultiJet (85 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Fiat

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků