Fiat 500L Trekking: do „terénu“ stylově

Ženevský autosalon se stane dějištěm světové premiéry Fiatu 500L v provedení Trekking. Žádné obavy, v první řadě nejde o nic jiného, než o styl.

Fiat představuje další verzi své zvětšené pětistovky. Model 500L dorazí do Ženevy v provedení Trekking, které má oslovit zákazníky preferující aktivní životní styl. Nová pětistovka dostala na karoserii více plastu a upravené nárazníky. Standardem jsou sedmnáctipalcové disky obuté do pneumatik typu Mud and Snow. Co se nárůstu milimetrů pod karoserií týká, tisková zpráva na toto téma nezmiňuje vůbec nic. Zájemci mohou vybírat ze šesti laků karoserie (žlutá na fotkách je nová) a dvou provedení interiéru.

Fiat 500L Trekking na prvním neoficiálním snímku

Fiat 500L Trekking na prvním neoficiálním snímku

Hlavní pomůckou pro jízdu mimo zpevněné silnice má být systém Traction+. Ten údajně pomůže při jízdě po kluzkém a zajímavějším terénu, zároveň je ale mnohem levnější, než klasická čtyřkolka, která u 500L Trekking nebude. Traction+ aktivujete tlačítkem, přičemž funguje do 30 km/h. Systém přibržďuje kola přední nápravy a snaží se tak nahradit uzávěrku diferenciálu.

Fiat 500L bude dostupný od června letošního roku, a to s benzinovými motory 1.4 16V (95 k), 0,9 TwinAir (105 k), respektive diesely 1.6 MultiJet (105 k) a 1.3 MultiJet (85 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Fiat

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků