Fiat 500L Trekking: do „terénu“ stylově

Ženevský autosalon se stane dějištěm světové premiéry Fiatu 500L v provedení Trekking. Žádné obavy, v první řadě nejde o nic jiného, než o styl.

Fiat představuje další verzi své zvětšené pětistovky. Model 500L dorazí do Ženevy v provedení Trekking, které má oslovit zákazníky preferující aktivní životní styl. Nová pětistovka dostala na karoserii více plastu a upravené nárazníky. Standardem jsou sedmnáctipalcové disky obuté do pneumatik typu Mud and Snow. Co se nárůstu milimetrů pod karoserií týká, tisková zpráva na toto téma nezmiňuje vůbec nic. Zájemci mohou vybírat ze šesti laků karoserie (žlutá na fotkách je nová) a dvou provedení interiéru.

Fiat 500L Trekking na prvním neoficiálním snímku

Fiat 500L Trekking na prvním neoficiálním snímku

Hlavní pomůckou pro jízdu mimo zpevněné silnice má být systém Traction+. Ten údajně pomůže při jízdě po kluzkém a zajímavějším terénu, zároveň je ale mnohem levnější, než klasická čtyřkolka, která u 500L Trekking nebude. Traction+ aktivujete tlačítkem, přičemž funguje do 30 km/h. Systém přibržďuje kola přední nápravy a snaží se tak nahradit uzávěrku diferenciálu.

Fiat 500L bude dostupný od června letošního roku, a to s benzinovými motory 1.4 16V (95 k), 0,9 TwinAir (105 k), respektive diesely 1.6 MultiJet (105 k) a 1.3 MultiJet (85 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Fiat

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků