Fiat 500C Pink: růžovou si oblékne i cabrio

Není to tak dávno, co jsme vám představili speciální edici Fiatu 500 s přívlastkem Pink, který svoji podstatu názvem úplně přesně vystihuje. V rámci limitované edice bude přitom vyrobeno pouze 500 kusů, které zajisté vzbudí dostatek pozornosti všude, kde se objeví a to zejména u něžnějšího pohlaví. V lednu se ovšem ještě nevědělo, že k tomuto modelu se přidá i verze 500C se stahovatelnou střednou částí střechy. Nyní se asi budete divit, ale chceme vám říci, že přidá...

Vůz vycházející z výbavového stupně Pop bude vybaven úspornou „jedna-dvojkou“, 16-ti palcovými ráfky a černými doplňky interiéru. Výbava navíc obsahuje speciální koberečky, ozdobné prošití sedadel, kožený potah volantu i hlavy řadící páky a multimediální systém Fiat Blue and Me. Oproti stejně vybavené verzi zaplatí zákazník za toto provedení zhruba o 1 200 liber navíc, přidanou hodnotou však má být právě onen originální lak. Model, jehož výroba se naplní produkcí třístého kusu, bude určen především pro britský trh, pár se jich ovšem objeví i v domácí Itálii. 

Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500C Pink

bazar

Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 210 000 Kč
Fiat Doblo 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 130 402 km
Cena: 141 000 Kč
Fiat Stilo 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 145 428 km
Cena: 54 000 Kč
Fiat Stilo 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 69 473 km
Cena: 95 000 Kč
Fiat Panda 1,1
Rok výroby: 2007
Stav: 131 914 km
Cena: 60 000 Kč
Fiat Panda 1,1
Rok výroby: 2007
Stav: 140 196 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků