Fiat 500C by Gucci: stylově a bez střechy

Italská automobilka Fiat módními edicemi své populární „pětistovky“ nešetří. Verzi „by Gucci“ chce prodávat za 485 000 Kč.

Jména slavných módních domů nejsou speciálním sériím produktů koncernu Fiat (prim v tomto ohledu hraje ale Lancia) nijak neznámé. Fiat se již koncem loňského roku spojil s italskou módní značkou Gucci a výsledkem byl malý krasavec „Fiat 500 by Gucci“, který se představil na letošním autosalonu v Ženevě. Na jeho zrodu spolupracovala s Fiat Centro Stile Frida Gianinniová, kreativní ředitelka Gucci. Tento model od té doby nasbíral již více než 3 000 předběžných objednávek, ale další se zřejmě jen pohrnou. Přidává se také kabriolet.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Frida Gianinniová se do práce na „pětistovce“ pustila znova, ale přiznejme si, mnoho práce neměla, neboť šlo hlavně o adaptaci plátěné střechy. Hlavní odlišností Fiatu 500C oproti výchozímu kupé je přemístění zeleno-červeno-zelené trikolóry z boků karoserie přímo na plátno elektricky ovládané střechy. Stejně jako výchozí hatchback bude i kabriolet dodáván výhradně v barevných odstínech bílá a černá, v prvním případě bude kombinován s matově stříbřitými a ve druhém pak s leskle stříbřitými lištami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zvenčí se Fiat 500C by Gucci vyznačuje stylizovanými nápisy Gucci na výklopné zádi a sloupcích B a šestnáctipalcovými ráfky se zdvojeným písmenem G na středech. Interiér opět kopíruje starší hatchback 500 by Gucci včetně speciálního čalounění a semiš napodobujících obkladů palubní desky. Novinku bude možno objednávat koncem tohoto měsíce a během září budou první vozy k vidění ve vybraných italských dealerstvích Fiatu. V přepočtu vás Fiat 500C by Gucci přijde zhruba na 485 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků