Fiat 500 v neoficiální výroční sérii „Happy Birthday“

Letos uplyne již pět let od chvíle, kdy automobilka Fiat vzkřísila svoji slavnou „pětistovku“.

I když číselné označení Fiatu 500 dávno neodráží objem motoru (i ten nejmenší dvouválec TwinAir má dnes objem takřka litr), jde o legendu, na kterou u Fiatu dosti sázeli. A zdá se, že se očekávání naplnila. Prodejní rekordy sice „pětistovka“ neláme (i když třeba v Anglii se nyní Fiatu 500 daří lépe než kdykoli před tím), ale stala se respektovaným reprezentantem kompaktních „stylovek“.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Barvy jsou připraveny pouze dvě; všimněte si speciálních poklic

Německý importér vozů značky Fiat nyní pro své zákazníky připravil narozeninovou sérii nazvanou příznačně Happy Birthday, jež by měla oslavit pětileté působení nové „pětistovky“ na trzích. Nutno dodat, že právě německý importér patří co do příprav speciálních edicí mezi nejtvořivější, například letos na jaře představil omezenou sérii Fiat 500 ID s dvoubarevným lakováním.

Testy | Fiat

Test Fiat 500 1,2: s benzinem pod pět

Podobné barevné schéma přiváží také nová série Fiat 500 Happy Birthday, ovšem bez dvoutónového ladění. V prodejích se objeví celkem 555 automobilů ve světle modrém, nebo červeném zbarvení a s uzavřenými i otevřenými karoseriemi (500C). V přepočtu mají v Německu Fiaty 500 a 500C Happy Birthday stát zhruba 320, resp. 390 tis. Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová série se vyznačuje decentními úpravami, ale hlavně rozšířenou standardní výbavou

Na první pohled si všimneme třeba „staře“ působících poklic na kolech nebo bíle zbarvených zrcátek a antény na střeše. Edice Happy Birthday zároveň přiváží rozšířenou výbavu obsahující třeba elektrické ovládání předních oken a zrcátek, klimatizaci, stříbřité dekory nebo rádio s přehrávačem CD a MP3.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
K mání bude v rámci edice Happy Birthday také otevřené provedení 500C
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků