Fiat 500 v ladění G-Tech: 340 koní a seříznutá střecha

Německá ladičská společnost G-Tech představila prototyp razantně přepracovaného Fiatu 500, jenž se má stát předobrazem modelu nabízeného veřejnosti.

Je třeba poznamenat, že Fiat 500 i řadu let po své premiéře stále budí pozornost nejen zákazníků (třeba v Anglii se mu i letos stále daří), ale také individuálních úpravců. Ti pro „pětistovku“ nabízejí nejrůznější příslušenství i posílené motory (viz. třeba Abarth 500 od Romeo Ferraris), ale také radikální koncepty včetně zástavby motoru Ferrari 458 Italia (Lazzarini 550 Italia).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejvýraznějším prvkem nové stavby G-Techu je snížená střecha

Někde na pomezí mezi lehkým tuningem a radikální konverzí stojí nový Sportster z dílen německé společnosti G-Tech. Na první pohled vyniká zejména sníženou střechou, která vozu dává impozantní, přikrčený a dynamický vzhled. K tomu napomáhají také nový přední nárazník, upravené prahové obklady či přepracovaná záď se zdařile vsazeným difuzorem, jehož středem ústí dvě koncovky nové výfukové soustavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V interiéru vyniká zvláště závodní volant Momo

Úpravy interiéru jsou zřejmě spíše decentní (tedy až na závodní volant Momo) a za zmínku stojí snad jen hliníkové pedály a sedadla Recaro. U G-Techu připravili také posílení pro motor 1,4 T-Jet. V základním ladění dosahuje výkonu 224 koní (165 kW), silnější Sporter RS vykazuje 250 koní (184 kW) a špičkový Sportster RGT dává údajně až 340 koní (250 kW).
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přestavba si vyžádala kompletní rozebrání vozu
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 157 000 Kč
Fiat Panda 1.108
Rok výroby: 2010
Stav: 70 799 km
Cena: 60 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků