Fiat 500 v ladění G-Tech: 340 koní a seříznutá střecha

Německá ladičská společnost G-Tech představila prototyp razantně přepracovaného Fiatu 500, jenž se má stát předobrazem modelu nabízeného veřejnosti.

Je třeba poznamenat, že Fiat 500 i řadu let po své premiéře stále budí pozornost nejen zákazníků (třeba v Anglii se mu i letos stále daří), ale také individuálních úpravců. Ti pro „pětistovku“ nabízejí nejrůznější příslušenství i posílené motory (viz. třeba Abarth 500 od Romeo Ferraris), ale také radikální koncepty včetně zástavby motoru Ferrari 458 Italia (Lazzarini 550 Italia).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejvýraznějším prvkem nové stavby G-Techu je snížená střecha

Někde na pomezí mezi lehkým tuningem a radikální konverzí stojí nový Sportster z dílen německé společnosti G-Tech. Na první pohled vyniká zejména sníženou střechou, která vozu dává impozantní, přikrčený a dynamický vzhled. K tomu napomáhají také nový přední nárazník, upravené prahové obklady či přepracovaná záď se zdařile vsazeným difuzorem, jehož středem ústí dvě koncovky nové výfukové soustavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V interiéru vyniká zvláště závodní volant Momo

Úpravy interiéru jsou zřejmě spíše decentní (tedy až na závodní volant Momo) a za zmínku stojí snad jen hliníkové pedály a sedadla Recaro. U G-Techu připravili také posílení pro motor 1,4 T-Jet. V základním ladění dosahuje výkonu 224 koní (165 kW), silnější Sporter RS vykazuje 250 koní (184 kW) a špičkový Sportster RGT dává údajně až 340 koní (250 kW).
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přestavba si vyžádala kompletní rozebrání vozu
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků