Fiat 500 Tender Two: po plážích ekologicky (nové foto)

Známá milánská karosárna Castagna si chce připomenout otevřený stylový model Fiat 500 Jolly z konce padesátých a začátku šedesátých let, který si při jeho nemalé ceně oblíbily hlavně vyšší vrstvy italské společnosti. Toto otevřené vozidlo z dílny společnosti Ghia bylo pak používáno nejen při jízdách po tamních plážích.

Fiat 500 Tender Two, který je už ale o téměř 50 let mladší, si na minulost vzpomíná svérbytným způsobem způsobem. Karosárna ho upravila v moderním plážovém stylu a dá se říct, že jen málokdo se za takovýmto vozem neotočí. Některé provedené úpravy, jako třeba odnímání pevné střechy, nebo dveří, si však vyžádaly další zásahy a to zejména z důvodu zvýšení tuhosti karoserie. O tom, že vůz je skutečnou specialitou, nás přesvědčí i další extravagantní prvky, které si zachovávají svůj takřka exotický charakter. Nalezneme zde třeba obklady z teakového dřeva, hliníkové lišty a pozornost si zaslouží i červeno-bílá plátěná střecha.

Pod kapotou na nás čeká také něco nekonvečního a zároveň šetrného k životnímu prostředí. Zatímco podobné projekty jsou po motorické stránce většinou beze změn, Castagna si na pomoc zavolala švýcarskou společnost MES-DEA. Elektromotor po čtyřhodinovém nabíjení zvládne ujet přibližně 140 km, což na brázdění pobřeží, nebo pojíždění po městě bohatě dostačuje. K zahození není ani maximální rychlost 130 km/h, takže brzdou provozu určitě nebudete. První vozy se začnou vyrábět ještě před koncem roku a cena se při zemi určitě příliš neudrží.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500 Tender Two
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků