Fiat 500 Pepita: sexy drobek ze zlata

V Italské metropoli se každoročně koná velkolepá výstava luxusního zboží a doplňků Scrigno Tesori d'Italia. V uplynulém roce zde představila firma Studio M Maserati Quattroporte, jehož karoserie byla pokryta 24 karátovým zlatým práškem. Na letošní výstavě zaujala obdobnou úpravou malého Fiatu 500 s přídomkem Pepita.

Co se týče samotného laku, nejedná se o žádnou novinku, na karoserii tohoto drobečka byl aplikován stejný zlatý prášek, jako na zmíněné Quattroporte, ale společnost zašla s úpravami o kus dál. Chromové sportovní disky OZ zajímavě kontrastují se zlatými boky pneumatik Pirelli P Zero. Modifikace se nevyhnuly ani interiéru, který pořádně nabral na luxusnosti. Palubní deska je pokryta perlovým obložením, ruční brzda, řadící páka a pedály jsou zas zkrášleny Swarovského křišťály. Dojem luxusu dodává kašmírová podlaha a čalounění sedadel z hadí, krokodýlí, žraločí, nebo ještěrčí kůže.
 

Luxusní provedení, za které by se nemohla stydět i ledajaká světová celebrita, tomuto malému fešákovi určitě sluší. Trochu zamrazí až cena, která se pohybuje kolem 60 000 Euro (cca. 1 540 000 Kč), ale pro opravdové sběratele a fajnšmekry to nebude problém. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Fiat 500 Papita
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků