Fiat 500 MS Design, připraven pro rallye

Známý stylista a tuner MS Design připravil velmi agresivní paket pro malé stylové retro. Paket představuje úpravu, která míří přímo do světa rallye.

Samotný styu vozů zůstal zachován, ale je doplněn o nezbytné části, bez kterých to v rallye nejde. Zadní a přední blatníky jsou extrémně rozšířeny, aby dokázaly pojmout 17" odlehčená kola. Modifikovaný přední nárazník se pak stará o dobrý přísun vzduchu jak k motoru a jeho chladiči, tak i k brzdám. Vše pak podtrhuje záď s velkým difusorem a zadním přítlačným křídlem.

I když se prozatím jedná jen o show car, lze očekávat, že malý Fiat 500 dosáhne takové obliby, že bude mít vlastní Fiat 500 Cup a nelze ani vyloučit, že se objeví v nějaké rallye kategorii.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Fiat 500 MS Design  Foto: CFcorp

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 27 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků