Fiat 500 kombi: Mini Clubman bude mít konkurenta

Italská automobilka Fiat, která svým modelem 500 pobláznila téměř celý motoristický svět, se nyní chystá na další odvážný počin. Malé „pětikilo“ ve verzi, zatím nesoucí název kombi, dostane více vnitřního prostoru pro zavazadla a posádku. Ačkoli se za názvem označení kombi možná definitivně usídlí, umíme si představit i mnohem praktičtější a cenově dostupnější auta v této kategorii. Svůj prostor si proto najde vedle modelu Mini Clubman, který také jen „imituje“ skutečné kombi.

Prodloužený Fiat 500 se od klasické verze odlišuje vyvýšenou střechou, rozšířeným profilem a především prodlouženým „zadkem“. Vůz bude postaven na podvozku převzatého z hatchbacku, takže prodloužení není nijak drastické, ovšem větší vnitřní prostor vždy potěší. Co se týče nabídky motorů, ta začíná nejmenším agregátem 1,2 l s výkonem 69 koní. Nechybí ani 1,4 litrový vznětový agregát s výkonem 100 koní a 1,3 litrový motor Multijet.
 
Automobilka byla na bližší informace ohledně rozměrů, cen a výbav zatím skoupá, na trh má vůz přijít začátkem roku 2010, přičemž příští rok se má představit na ženevském autosalonu. Tam se podle některých spekulací má Fiat 500 objevit i ve verzi kabriolet.  
 
Klepněte pro větší obrázek 
Předběžná podoba prodlouženého Fiatu 500

Zdroj: TS Autoserver

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků