Fiat 500 k dispozici už i s technologii Start&Stop

O systém známý pod názvem Start and Stop je stále větší zájem a stále v hojnějším počtu se začíná objevovat v nabídkách jednotlivých automobilek. Třeba jen nedávno začala automobilka Kia tento systém pod svým názvem ISG implantovat i do populárního modelu Cee´d, krátce poté se přidává i Fiat, jenž Start and Stop, jehož činnost si už snad ani nemusíme představovat, nabízí ke své stylové „pětistovce“ vybavené 1,2 litrovým agregátem.

Díky této novince se už beztak úsporný motor stává ještě úspornějším. Podle údajů výrobce klesne spotřeba v kombinovaném provozu z původních 5,1 l/100 km na 4,8 l/100 km. Samozřejmě tímto pádem se snížil i množství emisí CO2 z 119 g/km na 113 g/km. Úspornější „pětistovka“ bude k dispozici prozatím pouze ve Velké Británii, kdy se ovšem tento model „podívá“ i na ostatní evropské trhy je jen otázkou času. Nicméně, úspornější provozní náklady se mírně promítnou do samotné pořizovací ceny.
Klepněte pro větší obrázek 
Fiat 500
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 16 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků