Fiat 500 H&R: přiostřené „pětikilo“

Fiat 500 se postupně stává miláčkem různých úpravárenských společností. Jednou z nich je i ladič H&R. Tento úpravce zaměřující se především na výrobu sportovních pružin a tlumičů se rozhodl zčeřit pokojné hladiny tuningové scény. Můžeme klidně uznat, že s jejím novým optickým vylepšením pro malý Fiat se ji to opravdu povedlo.

Díky novým aerodynamickým nárazníkům získal vůz sportovnější vzhled, který celkem pěkně ladí s retro tvary karoserie. Obtékaní vzduchu vylepšuje střešní spoiler, přísun vzduchu do motoru zase zvětšené otvory předního nárazníku a celkový vzhled dotvářejí 17-palcová kola od společnosti eMotion.

Ladič nezapomněl ani na technickou stránku vozu, zde je však úprava pouze jedna jediná. Fiat 500 dostal nové nastavitelné tlumiče a ocitl se o 30 mm blíže při zemi, než jeho sérioví bratři.

Tuner si dal záležet taky na prezentaci svého díla, co dokazují některé fotografie s uměleckým nádechem. Pokud by se k tomuto tuningu „dodávala“ i podobná slečna, poptávka by se jistě znásobila.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
H&R Fiat 500

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků