Fiat 500 Ferrari: pozornost podniku

Označení F500 přitom už nyní zmate i zasvěceného příznivce automobilismu. Takový model by se v nabídce Ferrari vyjímal více než dobře, ale klasický typ označení pro vozy se vzpínajícím se koníkem ve znaku se totiž v poslední době vžilo spíše pro veleúspěšnou stylovku od Fiatu, model 500. A Ferrari se nyní rozhodlo to celé ještě zesložitit, Fiat 500 se totiž objeví i v dealerské síti Ferrari.

Ne, že by se Fiat rozhodl zlepšit svou image nabízením svého nejmenšího modelu kdesi mezi F430 a F612. Maranellská automobilka si ale objednala 200 vozů Fiat 500 ve speciálním provedení, které s přívlastkem Ferrari nabídne svým zákazníkům jako malou pozornost. Inu, k běžnému vozu vám u dealera nabídnou třeba koberečky zdarma, u Ferrari se vám pokusí zalíbit malým autem k dobru.

Pokud byste čekali ostrou verzi Abarth, budete zklamaní, zas tak velký rozpočet Ferrari na podobné akce nemá. Základem speciální edice je model Sport 1,4 16V s výkonem 100 koní. K běžnému základu tato verze přidává speciální výfuk od Magneti Marelli a zvláštní 16" litá kola, skrývající červeně lakované třmeny brzd. V interiéri najdeme jiné nášlapy pedálů, volant obšitý černou kůží, prošívanou červenou nití a bohatou výbavu včetně stahovací střechy, klimatizace, čalounění kvaltiní kůží či dobrým hifi systémem.

Pokud vás Fiat 500 Ferrari zaujal, můžete jej mít doma. Stačí málo, koupit si nové Ferrari.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500 Ferrari

 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků