Fiat 500 Ferrari: pozornost podniku

Označení F500 přitom už nyní zmate i zasvěceného příznivce automobilismu. Takový model by se v nabídce Ferrari vyjímal více než dobře, ale klasický typ označení pro vozy se vzpínajícím se koníkem ve znaku se totiž v poslední době vžilo spíše pro veleúspěšnou stylovku od Fiatu, model 500. A Ferrari se nyní rozhodlo to celé ještě zesložitit, Fiat 500 se totiž objeví i v dealerské síti Ferrari.

Ne, že by se Fiat rozhodl zlepšit svou image nabízením svého nejmenšího modelu kdesi mezi F430 a F612. Maranellská automobilka si ale objednala 200 vozů Fiat 500 ve speciálním provedení, které s přívlastkem Ferrari nabídne svým zákazníkům jako malou pozornost. Inu, k běžnému vozu vám u dealera nabídnou třeba koberečky zdarma, u Ferrari se vám pokusí zalíbit malým autem k dobru.

Pokud byste čekali ostrou verzi Abarth, budete zklamaní, zas tak velký rozpočet Ferrari na podobné akce nemá. Základem speciální edice je model Sport 1,4 16V s výkonem 100 koní. K běžnému základu tato verze přidává speciální výfuk od Magneti Marelli a zvláštní 16" litá kola, skrývající červeně lakované třmeny brzd. V interiéri najdeme jiné nášlapy pedálů, volant obšitý černou kůží, prošívanou červenou nití a bohatou výbavu včetně stahovací střechy, klimatizace, čalounění kvaltiní kůží či dobrým hifi systémem.

Pokud vás Fiat 500 Ferrari zaujal, můžete jej mít doma. Stačí málo, koupit si nové Ferrari.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500 Ferrari

 

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků