Fiat 500 cabrio, připravte si šekové knížky

Hledáte tu správnou stylovku a Mini, nebo Smart jsou pro vás okoukané tuctovky? Pak počkejte do roku 2008, protože se dočkáte otevřené verze retro Fiatu 500. Ten se v uzavřené podobě dočká uvedení již v příštím roce a nyní je jasné, že u coupé nezůstane.

Přestože není k dispozici mnoho fotografií, ta, kterou se nám podařilo získat, ukazuje již finální produkční verzi. Jak je vidět, styl zůstane zachován, pouze se rozšíří výhled i směrem vzhůru.

Fiat 500 Cabrio vznikl po poměrně dlouhé době výběru vhodného návrhu a než našel tu správnou podobu, Fiat odmítl několik stovek nabídek různých designérských studií. Přestože se cabrio od coupé výrazně neliší, informace hovoří jinak.

Dvousedadlové mini dostane tradiční plátěnou střechu, která se bude stahovat směrem dozadu, kde se bude nacházet malý kufr. V přední části vozu si najde místo několik malých motorů.

Benzínové agregáty o objemech 1,1 l a 1,2 l doplní také naftový Multijet 1,3 JTD. Později se nabídka rozšíří i o turbo motory 1,4 a 1,6 l s výkony až 150 koní. Na ty si však budete muset počkat až na rok 2009.

Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500 Cabrio
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků