Fiat 500 Cabrio: malá targa je na světě

Do představení nejmenšího otevřeného Fiatu na ženevském autosalonu zbývá ještě několik týdnů, automobilka ale s předstihem uvolnila několik fotografií, které model 500 Cabrio odhalují v celé jeho kráse. Pro naše věrné čtenáře nebude výsledná vozu podoba žádným překvapením, vývoj „otevřené pětistovky” jsme za pomoci špionážních fotografů sledovali celý loňský rok a v jeho závěru jsme vám ji představili i na špionážním videu.

Slovo „Cabrio” v názvu je tak třeba brát s nadhledem. Vůz má pouze shrnovací horní díl střechy, který je po vzoru jeho předchůdců vyveden v plátěné podobě a mnohem přesnější by bylo označení „Targa”. Sama automobilka tak nyní tento model přezdívá 500©, čímž ponechává platný odkaz na slovo „Cabrio” a zároveň zdůrazňuje originalitu vozu. Ta je umocněna mj. volitelnou barvou plátěné střechy, kterou na oficiálních fotografiích vidíte v provedení bordó, bude ale k dispozici i v černé a béžové.

Technicky bude novinka držet basu s ostatními pětistovkami, pod kapotou tedy najdeme benzinové motory 1,2 a 1,4 i naftový 1,3 MJ. Do budoucna je očekávána verze Abarth s přeplňovaným benziňákem 1,4.

Jak jsme již zmínili, vůz bude představen na blížícím se ženevském autosalonu, do prodeje se dostane zjara letošního roku. Přesné technické parametry ani ceny vozu zatím nejsou známy.

Tip: Přečtěte si naše testy Fiatu 500 1,3 MultiJet a benzinové 500 1,2.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500 Cabrio
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků