Fiat 500 bude i jako hybrid. A bude skutečně úsporný

Fiat 500 se za velmi krátkou dobu po uvedení stal miláčkem davů a automobilka musela již několikrát zvyšovat jeho produkci. Italové nyní chtějí nabídku pětistovky ještě zatraktivnit a nabídnout úspornou verzi určenou zejména pro ty, kteří nehodlají zbytečně utrácet za pohonné hmoty.

Hybridní Fiat 500 bude pohánět pravděpodobně malý dvouválcový agregát o objemu 900 cm3, přičemž druhý typ pohonu bude zabezpečovat elektromotor napájený z baterie. Předběžné údaje vypadají velice slibně, kombinovaná spotřeba hybridního Fiatu 500 činí pouhých 2,9 l/100 km, což je u osobního auta jen skutečně těžko představitelná hodnota. Zelené slepce pak potěší informace, že vůz vyprodukuje pouze 90 g emisí CO2 na kilometr.

Hybrid bude kromě toho disponovat i dalšími technologiemi snižující spotřebu, jako třeba systémem stop-start, nebo dvouspojkovou převodovkou. Vůz by se měl začít prodávat nejpozději v roce 2011, přičemž automobilka hodlá koncept představit již na některém z nadcházejících autosalonů.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků