Fiat 500 bude i jako hybrid. A bude skutečně úsporný

Fiat 500 se za velmi krátkou dobu po uvedení stal miláčkem davů a automobilka musela již několikrát zvyšovat jeho produkci. Italové nyní chtějí nabídku pětistovky ještě zatraktivnit a nabídnout úspornou verzi určenou zejména pro ty, kteří nehodlají zbytečně utrácet za pohonné hmoty.

Hybridní Fiat 500 bude pohánět pravděpodobně malý dvouválcový agregát o objemu 900 cm3, přičemž druhý typ pohonu bude zabezpečovat elektromotor napájený z baterie. Předběžné údaje vypadají velice slibně, kombinovaná spotřeba hybridního Fiatu 500 činí pouhých 2,9 l/100 km, což je u osobního auta jen skutečně těžko představitelná hodnota. Zelené slepce pak potěší informace, že vůz vyprodukuje pouze 90 g emisí CO2 na kilometr.

Hybrid bude kromě toho disponovat i dalšími technologiemi snižující spotřebu, jako třeba systémem stop-start, nebo dvouspojkovou převodovkou. Vůz by se měl začít prodávat nejpozději v roce 2011, přičemž automobilka hodlá koncept představit již na některém z nadcházejících autosalonů.

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků