jezdil jsem s ním 4 dny cca 1000 km verze 1,4 SPORT cena s příplatky 511 000,-motor točit a jede to,nechápu,proč by to nemohlo na dálnici - 200 to jede(D 11) v poho na šestkupravda na 16 kolech to drncá,po stisku tlačítka SPORT to ještě ztvrdnemám 190 cm a pohodlné sezení,jediná výtka - malý rejd do městasuper autíčko
jsou to krásná auta , každý detail je dokonalej
V každom štate aj v CECHáCH pribudajú funkcionalni analfabetitakým stačí reklama a ak sú dobre situovaní tak si kúpia ved to dnes letí..a je jedno,že sa tam tlačia,ak nemajú to šťastie,že majú výsku do 165 cm:-/
chlapče, já měřím 192 cm a můžu tě ubezpečit, že v F500 se mi sedělo mnohem lépe a pohodlněji než v mém služebním Fordu Focus... Jinak dle tvého vyjadřování jsi analfabet hlavně ty :-D
V tom případě se hrdě hlásím. Jsem Funkcionální Analfabet a miluju krásně nepraktické italské výrobky. Protože například ty německé jsou sice praktické, ale mé estetické potřeby dostatečně nesaturují. Přeji Fiatu co největší úspěch.
Zkoušel jsem s verzi s 1,4 .. popravdě řečeno byl jsem trochu zklamaný - na 100 koní bych si představoval většího dravečka - chce to točit, točit a točit - a na dálnici rozhodně nečekejte žádného závodníka. Co se mu opravdu těžko odpouští - PŘÍŠERNĚ, ale opravdu PŔÍŠERNĚ tlumí naše rozmlácené silnice ... když vjedete do obyč dirky, kterých je všude plno, ozve se taková rána, že máte pocit právě uraženého kola ... A pak tedy také autíčko trochu "pohupsává". Na druhou stranu - velká možnost individualizace dělá z 500 opravdového mazlíka, na kterého se srdce směje. Jen tedy moje testovaná verze (pravda bylo v ní skoro vše co šlo) stála skoro 480.000 - a to je poměrně hodně velká částka.
Normální člověk s takovým autem na dálnici nepojede.
Je to přesně tak. Nechápal jsem to davové šílenství po tomto voze. Teď jsem si ho vyzkoušel a nechápu to už vůbec. Celkový dojem bych shrnul pod slovo - nekomfort. A to je za ty peníze hodně málo. Podotýkám, že starou pětistovku jsem za komančú 8 let vlastnil a znám ji do posledního šroubku.
Tak ono to možná chce jezdit na jiných pneumatikách než na 16", které většinou ty dražší verze mají.... Jezdil jsem s F500 na 15" a ikdyž je to pořád hodně tvrdé, tak žádná katastrofa to není....
Váš popis 500ovky bych připodobnil asi takhle...Nechápu, co chlapi vidí na XY - dosaďte si libovolnou modelku), když je ji akorát zima, má dlouhý nohy a nosí vysoký podpadky a furt někde zakopává, maluje si ksicht a zdržuje to, furt by jen chodila po večírcích a k tomu je drahá na provoz...F500 všechno co jste uvedli je její vlastnost, ta vlastnost, proč ji lidi chtějí. V malém autě hi tech technika, podvozek přesný, odladěný na dobré silnice... Agilní motory. Taková je F 500
No já v ní jel a vůbec mi špatná nepřipadá, řekl bych vyvážený městský vozítko. Kvůli tomu, že jsou u nás v ČR díry v cestách, tak přece nenaladí podvozek jinak, u malýho auta je to vždycky kompromis komfortu jízdy a jízdních vlastností.Velkým milým překvapením byl pro mě vnitřní prostor - myslím tím místo za volantem, po recenzích jsem čekal, že budu zapasovanej do stropu a palubky, ale s tímto se vypořádali fakt dobře.Jediný výhrady mám k motoru, Fiat vždycky motory uměl, ale ta zákl. 1,4 mě zklamala, že by nebyl zajetej ?Ale to hlavní je u tohoto auta STYL - tam je to 10 bodů z 10 možných :-)
Myslím, že jste v 1,4 asi nejel - v základu je totiž motor 1,2 (0-100 za 12,9 max. 160), právě po ní je motor 1,4 16v (0-100 za 10,5 max. 182). Pak je ještě k dispozici malý diesel 1,3 Multijet (0-100 za 12,5 max. 165).
Odhad prodejů je u nového auta nevyzpytatelná věc. Sám jsem to autíčko v původním provedení z r. 1970 vlastnil, dodnes mám k němu určitý citový vztah, takže nemůžu mít úplně objektivní hodnocení, ale mít ty prachy, tak si ho koupím v nejsilnější verzi jako druhé auto na sólové výjezdy na víkendy, abych na křižovatkách štval borce ve vytuněných BMW a Golfech. I mé přítelkyni se natolik líbí, že říká, že by si kvůli něj udělala i řidičák. Pokud taloši vychytají mouchy, které má prakticky každé nově vyráběné auto a cena nebude brutální, zájem bude asi trvale slušný.
Tak například kolínských tročat (v podstatě jeden vůz) se ročně vyrobí 300000ks :-) ale Fiatkovi to přeju... moc se mi líbí :-)
Takto to brát nejde. Technicky jsou si podobni, ale jsou to 3 různá auta, protože je něco jiného prodat 3x100 000 vozů pod třemi automobilkami, nebo 1x300 000 vozů pod jednou. Věřím tomu, že kdyby kdokoli z Kolína měl prodat těch 300 000 vozů pod svou značkou, tak to nezvládne
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.