Fiat 500 boří všechny prodejní rekordy

15 komentářů

Ládik
29. února • 18:09

jezdil jsem s ním 4 dny cca 1000 km verze 1,4 SPORT cena s příplatky 511 000,-
motor točit a jede to,nechápu,proč by to nemohlo na dálnici - 200 to jede(D 11) v poho na šestku
pravda na 16 kolech to drncá,po stisku tlačítka SPORT to ještě ztvrdne
mám 190 cm a pohodlné sezení,jediná výtka - malý rejd do města
super autíčko

stefan
28. února • 13:55

jsou to krásná auta , každý detail je dokonalej

ivan
28. února • 18:21

V každom štate aj v CECHáCH pribudajú funkcionalni analfabeti
takým stačí reklama a ak sú dobre situovaní tak si kúpia ved to dnes letí..
a je jedno,že sa tam tlačia,ak nemajú to šťastie,že majú výsku do 165 cm
:-/

Mr.Murphy
28. února • 20:42

chlapče, já měřím 192 cm a můžu tě ubezpečit, že v F500 se mi sedělo mnohem lépe a pohodlněji než v mém služebním Fordu Focus... Jinak dle tvého vyjadřování jsi analfabet hlavně ty :-D

Rokba
28. února • 20:26

V tom případě se hrdě hlásím. Jsem Funkcionální Analfabet a miluju krásně nepraktické italské výrobky. Protože například ty německé jsou sice praktické, ale mé estetické potřeby dostatečně nesaturují. Přeji Fiatu co největší úspěch.

Filip
28. února • 9:18

Zkoušel jsem s verzi s 1,4 .. popravdě řečeno byl jsem trochu zklamaný - na 100 koní bych si představoval většího dravečka - chce to točit, točit a točit - a na dálnici rozhodně nečekejte žádného závodníka.
Co se mu opravdu těžko odpouští - PŘÍŠERNĚ, ale opravdu PŔÍŠERNĚ tlumí naše rozmlácené silnice ... když vjedete do obyč dirky, kterých je všude plno, ozve se taková rána, že máte pocit právě uraženého kola ...
A pak tedy také autíčko trochu "pohupsává".
Na druhou stranu - velká možnost individualizace dělá z 500 opravdového mazlíka, na kterého se srdce směje.
Jen tedy moje testovaná verze (pravda bylo v ní skoro vše co šlo) stála skoro 480.000 - a to je poměrně hodně velká částka.

Morena
28. února • 17:57

Normální člověk s takovým autem na dálnici nepojede.

miki
28. února • 10:10

Je to přesně tak. Nechápal jsem to davové šílenství po tomto voze. Teď jsem si ho vyzkoušel a nechápu to už vůbec. Celkový dojem bych shrnul pod slovo - nekomfort. A to je za ty peníze hodně málo. Podotýkám, že starou pětistovku jsem za komančú 8 let vlastnil a znám ji do posledního šroubku.

Mr.Murphy
28. února • 10:53

Tak ono to možná chce jezdit na jiných pneumatikách než na 16", které většinou ty dražší verze mají.... Jezdil jsem s F500 na 15" a ikdyž je to pořád hodně tvrdé, tak žádná katastrofa to není....

wolff
28. února • 10:52

Váš popis 500ovky bych připodobnil asi takhle...Nechápu, co chlapi vidí na XY - dosaďte si libovolnou modelku), když je ji akorát zima, má dlouhý nohy a nosí vysoký podpadky a furt někde zakopává, maluje si ksicht a zdržuje to, furt by jen chodila po večírcích a k tomu je drahá na provoz...F500 všechno co jste uvedli je její vlastnost, ta vlastnost, proč ji lidi chtějí. V malém autě hi tech technika, podvozek přesný, odladěný na dobré silnice... Agilní motory. Taková je F 500

pjetka
28. února • 11:32

No já v ní jel a vůbec mi špatná nepřipadá, řekl bych vyvážený městský vozítko. Kvůli tomu, že jsou u nás v ČR díry v cestách, tak přece nenaladí podvozek jinak, u malýho auta je to vždycky kompromis komfortu jízdy a jízdních vlastností.
Velkým milým překvapením byl pro mě vnitřní prostor - myslím tím místo za volantem, po recenzích jsem čekal, že budu zapasovanej do stropu a palubky, ale s tímto se vypořádali fakt dobře.
Jediný výhrady mám k motoru, Fiat vždycky motory uměl, ale ta zákl. 1,4 mě zklamala, že by nebyl zajetej ?
Ale to hlavní je u tohoto auta STYL - tam je to 10 bodů z 10 možných :-)

Filip
28. února • 12:20

Myslím, že jste v 1,4 asi nejel - v základu je totiž motor 1,2 (0-100 za 12,9 max. 160), právě po ní je motor 1,4 16v (0-100 za 10,5 max. 182). Pak je ještě k dispozici malý diesel 1,3 Multijet (0-100 za 12,5 max. 165).

JardaK.
28. února • 7:13

Odhad prodejů je u nového auta nevyzpytatelná věc. Sám jsem to autíčko v původním provedení z r. 1970 vlastnil, dodnes mám k němu určitý citový vztah, takže nemůžu mít úplně objektivní hodnocení, ale mít ty prachy, tak si ho koupím v nejsilnější verzi jako druhé auto na sólové výjezdy na víkendy, abych na křižovatkách štval borce ve vytuněných BMW a Golfech. I mé přítelkyni se natolik líbí, že říká, že by si kvůli něj udělala i řidičák. Pokud taloši vychytají mouchy, které má prakticky každé nově vyráběné auto a cena nebude brutální, zájem bude asi trvale slušný.

HondaMan
28. února • 6:47

Tak například kolínských tročat (v podstatě jeden vůz) se ročně vyrobí 300000ks :-) ale Fiatkovi to přeju... moc se mi líbí :-)

Radek Ondrášík
28. února • 8:21

Takto to brát nejde. Technicky jsou si podobni, ale jsou to 3 různá auta, protože je něco jiného prodat 3x100 000 vozů pod třemi automobilkami, nebo 1x300 000 vozů pod jednou. Věřím tomu, že kdyby kdokoli z Kolína měl prodat těch 300 000 vozů pod svou značkou, tak to nezvládne

Doporučujeme

Články odjinud