Fiat 500 Abarth Competizione: limitovka za skvělou cenu

Fiat 500 Abarth se na trhy dostal zhruba takto před rokem a to je podle Fiatu a divize Abarth řádným důvodem k oslavě. Tu u Fiatu završili limitovanou edicí s typicky italským přívlastkem Competizione.

Vůz se od svých ostatních soukmenovců až tak neliší, ale daň za to, že jich bud vyrobených pouze deset kusů je relativně vysoká, zákazník si totiž za výjimečnost připlatí zhruba 3 tisíce eur. Nemůžeme ovšem říct, že Competizione nenabízí nic extra, avšak žádný výkon navíc, ani technické zlepšení nečekejte.

Zvenčí se Abarth 500 Competizione odlišuje černou střechou, speciálními 17-ti palcovými černými ráfky a polepy zdobícími karoserii. Uvnitř najdeme kožená sportovní sedadla s logem Abarth a přídomkem Competizione. Navíc dostala tato verze do vínka celku slušnou výbavu sestávající z navigace a lepšího sound systému. Pod kapotou pak najdeme ten samý přeplňovaný 1,4 litrový čtyřválec o výkonu 135 koní, jako u běžné verze Abarth.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Fiat 500 Abarth Competizione
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 41 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků