Fiat 500 Abarth Competizione: limitovka za skvělou cenu

Fiat 500 Abarth Competizione: limitovka za skvělou cenu

Fiat 500 Abarth se na trhy dostal zhruba takto před rokem a to je podle Fiatu a divize Abarth řádným důvodem k oslavě. Tu u Fiatu završili limitovanou edicí s typicky italským přívlastkem Competizione.

Vůz se od svých ostatních soukmenovců až tak neliší, ale daň za to, že jich bud vyrobených pouze deset kusů je relativně vysoká, zákazník si totiž za výjimečnost připlatí zhruba 3 tisíce eur. Nemůžeme ovšem říct, že Competizione nenabízí nic extra, avšak žádný výkon navíc, ani technické zlepšení nečekejte.

Zvenčí se Abarth 500 Competizione odlišuje černou střechou, speciálními 17-ti palcovými černými ráfky a polepy zdobícími karoserii. Uvnitř najdeme kožená sportovní sedadla s logem Abarth a přídomkem Competizione. Navíc dostala tato verze do vínka celku slušnou výbavu sestávající z navigace a lepšího sound systému. Pod kapotou pak najdeme ten samý přeplňovaný 1,4 litrový čtyřválec o výkonu 135 koní, jako u běžné verze Abarth.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Fiat 500 Abarth Competizione
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků