Fiat 500 Abarth Competizione: limitovka za skvělou cenu

Fiat 500 Abarth se na trhy dostal zhruba takto před rokem a to je podle Fiatu a divize Abarth řádným důvodem k oslavě. Tu u Fiatu završili limitovanou edicí s typicky italským přívlastkem Competizione.

Vůz se od svých ostatních soukmenovců až tak neliší, ale daň za to, že jich bud vyrobených pouze deset kusů je relativně vysoká, zákazník si totiž za výjimečnost připlatí zhruba 3 tisíce eur. Nemůžeme ovšem říct, že Competizione nenabízí nic extra, avšak žádný výkon navíc, ani technické zlepšení nečekejte.

Zvenčí se Abarth 500 Competizione odlišuje černou střechou, speciálními 17-ti palcovými černými ráfky a polepy zdobícími karoserii. Uvnitř najdeme kožená sportovní sedadla s logem Abarth a přídomkem Competizione. Navíc dostala tato verze do vínka celku slušnou výbavu sestávající z navigace a lepšího sound systému. Pod kapotou pak najdeme ten samý přeplňovaný 1,4 litrový čtyřválec o výkonu 135 koní, jako u běžné verze Abarth.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Fiat 500 Abarth Competizione
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků