Fiat 1,4 16V Turbo, válka malých turbomotorů začíná

20 komentářů

Tom
17. července • 11:07

Fiat mel uz kdysi davno UNO 1,3 Turbo. Jezdil jsem s tim jenom kousek, ale byla to dobra raketa. Takze novy motor neni zase takove prekvapeni.

Likso
17. července • 12:19

UNO? Již nikdy více, byl to ten nejhorší italský střep co existuje. :-( ( Nic proti novým Fiatům ).

palics
17. července • 21:58

jj ja ho mel 3roky,neskutecna raketa na kolech.:-D proste z una to melo jen kastli :-))

Patrik
21. srpna • 12:22

Já měl Uno Turbo 9 let, po majiteli, a to jsem ho 9 let starýho koupil. Super motokára, kde se na to papírově nadupané, ale prakticky neochotné motory v Golfu GTI hrabaly.Jen pro pořádek - žádné Uno Turbo nemělo karburátor. Od prvopočátku měly všechny stříkačky MPI. (MPI ŠKODOVKA začala používat s ohromným marketingovým humbukem o 10 let později). Navíc to byly stejné Jetronicy LU/LE, které používalo třeba BMW pro modely s dovětkem "i".Škodovka (VW) je super značka, ale prosím nesrovnávat s FIAT, takovou potupu si Fiat nezaslouží.;-)

Valdauf
16. července • 18:23

Už první Punto mělo 1.4 s 96 kW,takže tohle chápu jako logický pokračování.A konkurovat VW?Neurážel bych Fiat.

ml0k
17. července • 14:53

no ono 1,3 turbo bylo uz v prvnim unu a jeste s karburatorem. byla to kurevska pila. uno logo uz to melo se strikackou a taky to jelo jak sileny (myslim ze to melo 85 nebo 97 kw). problem byl ze ten motor byl na to auto moc rychlej. byla skoro sebevrazda s tim jet 200.

T.E.CH
16. července • 18:41

Jak neurážel??Kdo ví jestli tem slibovaný motor nekoupěj od VW:-D;-) Samozřejmě ne tu poslední specifikaci;-)

Radek
17. července • 9:15

Ano, VW vzdycky umel udelat kvalitne interier, ale to bylo tak vsechno, jejich motory jsou bida a utrpeni, to nemluvim o jejich dieslech, coz je obycejny traktor vcetne toho oblaka dymu za nima...

jan
17. července • 15:07

Jako chceš říct, že jiným výrobcům se podařilo dosáhnout 100% spalování a proto jim motory nekouří? Tím to nebude ;-)
Jinak motory vw TDI rozhodně nejsou bída a utrpení. Tím bych nazval spíše motory starých škodovek. :-P

Valdauf
16. července • 18:48

Já věděl,že se někdo chytí!Kdepak,tady se dotknout Deutchland ikony je trestný.Fiat nikdy neměl potředu kupovat něco od lidovky,naopak,kdo myslíš,že navrhoval Golfa??Správně,pan Bertone.:-P

T.E.CH
16. července • 23:07

2Valdauf : já se nechytil, jen jsem si rýpnul.Vše se vyvíjí a je mi jedno kdo komu fandí.Každá automobilka je schopná vyrobit něco , po čem konkurence "slintá".Kdysi to byli i dnes proklínané TDI.Osobně si myslím že FIAT se mohl v minulostil od VW hodně učit co se týče poruchovosti a kvality výroby.Samozřejmě to platí v jiných věcech i obráceně.Jen se zeptám, pan Bertone byl zaměstnancem FIATU??Nejsem si jist,ale myslím že ne.Zkrátka u něj si automobilky objednávali "vzhled" svých aut.Ale opravte mě pokud se mýlím.Osobně si myslím, že kdo fandí dobrým autům, pochválí vše co za něco stojí.A nejen tu svoji značku.Osobně s tím nemám problém a to jezdím v HONDĚ:-D;-)

Rene
16. července • 22:43

Vzdy,kdyz jedu kolem servisu Fiat,vidim ty kolony stojicich hrkatek s nasranymi majiteli...:-D

Cjoctavian
17. července • 8:50

spravne;-) Sam poznam "zopar spokojnych" majitelov :-P :-D
Ved pojem talianske auto je synonymom krasneho designu, ale stale podpriemernej kvality...

wuf
16. července • 23:05

No jo z autobusu se to pozoruje co? B-]

Radek Ondrášík
16. července • 22:51

Proč se majitelé BMW nezdraví bliknutím světel?
- protože se ráno viděli v servisu;-)

wolff
16. července • 0:56

:-D

Cjoctavian
16. července • 12:42

mam to chapat akoze chcu konkurovat VW 1,4 TSI? :-D

petrumr
16. července • 14:22

to asi né,nebot jen fiat a toyota vyrábí motory co se dají zužitkovat v autě bez nákladných návštěv servisu a benzínových pump.:-))

Ráďa
16. července • 15:21

každopádně 150HP bude v Grande Punto pěkné forteB-]

wolff
16. července • 16:04

Jo bude mu slušet...

Doporučujeme

Články odjinud