Fiat 127 je zpět na scéně. Zaujal by?

Fiat 127 vyráběný v sedmdesátých a začátkem osmdesátých let určitě není potřeba připomínat. Předchůdce dnes dobře známého modelu Uno sázel na jednoduché tvary, respektive na klasický elegantní design italských automobilů té doby. Co takhle tento vůz oživit a udělat verzi pro 21. století?

Nový Fiat Uno: unikly první oficiální foto, vozu se dočkáme i v Evropě

Nový Fiat Uno: unikly první oficiální foto, vozu se dočkáme i v Evropě

Jsou to samozřejmě čisté spekulace, ale proč se takhle při pátku trochu nezasnít. Fiat by mohl na tento model použít jako základ třeba Alfu Romeo MiTo a rázem by byl na světě zajímavý sourozenec úspěšné „znovuzrozené“ pětistovky. Jak by podobný automobil asi vypadal, nad tím se zamyslel David Obendorfer a svou vizi představil na přiložených vizualizacích. Máme takové tušení, že podobný vůz by se určitě líbil.

Renault 4 Ever: „quatrelle“ se vrátí?

Renault 4 Ever: „quatrelle“ se vrátí?

A mimochodem pokud vám je zmíněné jméno povědomé, pak vězte, že to není náhoda. V minulosti se stejný autor postaral o návrh moderního Renaultu 4.   

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků