Fiat 124 Spider dramaticky zlevnil! Tohle všechno dostanete za 669.900 Kč

23 komentářů

Miata
3. září • 0:03

Fiat nebrat :-))

Arese
9. srpna • 23:42

No, ty jsi hlavně nenabral mozek do hlavy!:-D

Joe Doe
2. září • 23:13

Zoberiem dokonaly roadster - s prehladom najpredavanejsii na planete. Naplacam na to rozporuplny 'design' a okorenim to nezmyselnymi talianskymi motormi. Ked Alfa a Nissan stvorili Arnu, nikto nechapal, preco zvolili taliansku techniku a japonsky design. V pripade Spideru sa Fiatu podarilo nieco neuveritelne a spackal aj ten design.

JH
2. září • 7:19

Motor a výkon je úplne v poriadku, ale samozrejme cena ako je u koncernu FCA úplne mimo. Na tie autá sa v obchode rok prášilo tak, že ich to konečne napadlo. Ale to je ešte dôsledok výborného "stratégia" a účtovníka SM.

petr r. (petrumr)
2. září • 8:20

nejhorší je pro nás socky, že když se neprodávají nové, tak nejsou ojeté. Já jsem zháněl zetko asi 9 měsíců.

a
1. září • 21:34

Ještě by to chtělo zlevnit Abarth 124.

petr r. (petrumr)
1. září • 14:24

124 GT byla k vidění na barumce.

honza
1. září • 18:24

Souhlas, jelo to velmi pěkně. Akorát to by měli prodávat tak za 0,9-1,1 milionu. Ta základní 124 by byla i za půl míče předražená.

Motor
1. září • 14:14

To je jako levný vždyť je to slaby motor za to se dá koupit už něco v rs nebo st třeba od Fordu.Hlavne za 300tis se dá koupit starší Ford ST a s touhle kolobezkou se to nedá srovnávat.....

WP
1. září • 20:26

Bavíš se zcela jistě i autě na zábavu s pohonem zadních kol?B-]Nebo nevíš o jakém autě je řeč?

petr r. (petrumr)
1. září • 14:22

ford má nějaký roadster? Něco mně uniklo jak jsem něco podobnýho kupoval. Četl jste vůbec článek a jel jste někdy roadsterem ze zadním pohonem? Já říkám, že vykon u fiátka stačí.;-)

Tias
1. září • 15:46

Nějak mi ušlo který malý kupé od fordu stojí vlastne v plný výbavě 669 tisíc a 1,4 multiair fakt slabý není, jel jsem s nim v alfe a auto jede pocitově někde na úrovni Octavie RS 2017

Stan
3. září • 11:18

Máš zajímavé pocity, řídil jsem Giulietu 1.4 (125kW) a jelo to dobře a to se opravdu blížilo pocitově dynamice RS. Tahle 103 kW verze je ale krapet jinde...

Tias
3. září • 16:25

Verzi 103kw, místo 125 kompenzuje bohatě rozdíl ve váze 1365KG Vs 1050Kg. Samozřejmě s 1,8 tbi by to byla raketa, ale ta je vyhrazena pro alfu 4C, velká Škoda, tam bych videl akceleraci někde na úrovni 5,2-6s

D
1. září • 17:44

Cože? Oni 1.4 dávají taloši i do alfy? Tak to potom rozumím tomu proč jdou do sr..ek.

a
1. září • 21:33

Čemu se divíte? V Giuliettě je to nejrozšířenější benzínový motor. Asi tak stejně jako v Golfu, Leonu a dalších: 1,4 turbo, cca 150 koní

Drahoslav Vejsasa
1. září • 16:01

přesně, zvlášť když to auto má sotva tunu, a ani to ne..ale ten modernizovaný 2.0L 184k od Mazdy je pro mě lepší varianta..

ACE
1. září • 13:54

Mazda potichu vylepšila, takže jestli Fiat moc lidí nekupovalo doteď, nyní by byl totálně neprodejnej.

ACE
3. září • 15:45

Pro mínusáře, tak kolik se jich prodalo????

Anti-automat
1. září • 12:28

Dajte tam techniku trebars Honda 2000s a okamzite mate zakaznika.Ja na vikendove jazdy nepotrebujem vysavac.
Ten mam doma. Nastastie este klasicky, ne-cenzurovany, takze taha ako cert.

Stan
3. září • 11:13

Hrdina :-D

mpolan
1. září • 20:30

Vrať se do hrobu!

fostek
1. září • 14:09

Hromada keců...B-]

Doporučujeme

Články odjinud