Fiat nebrat :-))
No, ty jsi hlavně nenabral mozek do hlavy!:-D
Zoberiem dokonaly roadster - s prehladom najpredavanejsii na planete. Naplacam na to rozporuplny 'design' a okorenim to nezmyselnymi talianskymi motormi. Ked Alfa a Nissan stvorili Arnu, nikto nechapal, preco zvolili taliansku techniku a japonsky design. V pripade Spideru sa Fiatu podarilo nieco neuveritelne a spackal aj ten design.
Motor a výkon je úplne v poriadku, ale samozrejme cena ako je u koncernu FCA úplne mimo. Na tie autá sa v obchode rok prášilo tak, že ich to konečne napadlo. Ale to je ešte dôsledok výborného "stratégia" a účtovníka SM.
nejhorší je pro nás socky, že když se neprodávají nové, tak nejsou ojeté. Já jsem zháněl zetko asi 9 měsíců.
Ještě by to chtělo zlevnit Abarth 124.
124 GT byla k vidění na barumce.
Souhlas, jelo to velmi pěkně. Akorát to by měli prodávat tak za 0,9-1,1 milionu. Ta základní 124 by byla i za půl míče předražená.
To je jako levný vždyť je to slaby motor za to se dá koupit už něco v rs nebo st třeba od Fordu.Hlavne za 300tis se dá koupit starší Ford ST a s touhle kolobezkou se to nedá srovnávat.....
Bavíš se zcela jistě i autě na zábavu s pohonem zadních kol?B-]Nebo nevíš o jakém autě je řeč?
ford má nějaký roadster? Něco mně uniklo jak jsem něco podobnýho kupoval. Četl jste vůbec článek a jel jste někdy roadsterem ze zadním pohonem? Já říkám, že vykon u fiátka stačí.;-)
Nějak mi ušlo který malý kupé od fordu stojí vlastne v plný výbavě 669 tisíc a 1,4 multiair fakt slabý není, jel jsem s nim v alfe a auto jede pocitově někde na úrovni Octavie RS 2017
Máš zajímavé pocity, řídil jsem Giulietu 1.4 (125kW) a jelo to dobře a to se opravdu blížilo pocitově dynamice RS. Tahle 103 kW verze je ale krapet jinde...
Verzi 103kw, místo 125 kompenzuje bohatě rozdíl ve váze 1365KG Vs 1050Kg. Samozřejmě s 1,8 tbi by to byla raketa, ale ta je vyhrazena pro alfu 4C, velká Škoda, tam bych videl akceleraci někde na úrovni 5,2-6s
Cože? Oni 1.4 dávají taloši i do alfy? Tak to potom rozumím tomu proč jdou do sr..ek.
Čemu se divíte? V Giuliettě je to nejrozšířenější benzínový motor. Asi tak stejně jako v Golfu, Leonu a dalších: 1,4 turbo, cca 150 koní
přesně, zvlášť když to auto má sotva tunu, a ani to ne..ale ten modernizovaný 2.0L 184k od Mazdy je pro mě lepší varianta..
Mazda potichu vylepšila, takže jestli Fiat moc lidí nekupovalo doteď, nyní by byl totálně neprodejnej.
Pro mínusáře, tak kolik se jich prodalo????
Dajte tam techniku trebars Honda 2000s a okamzite mate zakaznika.Ja na vikendove jazdy nepotrebujem vysavac. Ten mam doma. Nastastie este klasicky, ne-cenzurovany, takze taha ako cert.
Hrdina :-D
Vrať se do hrobu!
Hromada keců...B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.