Fiat 124 Spider dramaticky zlevnil! Tohle všechno dostanete za 669.900 Kč

Italský roadster vás dokáže přesvědčit lecčím, nyní to ale zvládne i zajímavou cenovkou.

Dvojče Mazdy MX-5 se od svého příchodu na trh prodává ve dvou verzích. Standardní doplňuje lépe vybavené Lusso. Nyní ovšem české zastoupení připravilo akční verzi, která se jeví jako vůbec nejlepší nabídka. Ve zkratce se jedná o maximální výbavu s velkou slevou.

Fiat 500X má po faceliftu. Dostal LED světla a nové motory

Fiat 500X má po faceliftu. Dostal LED světla a nové motory

Na motoru, tedy čtrnáctistovce s výkonem 140 koňských sil, se pochopitelně nemění. S manuální převodovkou akční ceník začíná na 669.900 korun. Podle standardního ceníku by přitom takové auto vyšlo na 877.400 korun. Za automatickou převodovku si připlatíte 30 tisíc korun, čímž se dostanete těsně pod 700 tisíc korun.

Základní výbava je velmi bohatá. Zahrnuje například 17palcová kola, automatickou klimatizaci, kůží čalouněný multifunkční volant, tempomat s omezovačem rychlosti, kožená vyhřívaná sedadla, stříbrné doplňky exteriéru, infotainment se 7palcovým displejem, navigací a parkovací kamerou, audio Bose s devíti reproduktory, bezklíčový vstup a start či plně diodové světlomety.

TEST Fiat 124 Spider: Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

TEST Fiat 124 Spider: Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Připlatit si lze jen osm tisíc za zadní parkovací asistent či pět tisíc za alarm. Za příplatek jsou rovněž metalické a speciální laky. Podstatné slevy mají možná co dočinění s končícím létem, 124 Spider bude každopádně brzy k dostání také s karbonovu střechou jako verze GT.

Fiat 124 Spider - technická data a ceny
Motor 1.4 Turbo MultiAir 1.4 Turbo MultiAir
Převodovka 6M 6A
Zdvihový objem [cm3] 1368 1368
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 103/5000 103/5000
Točivý moment [N.m/min] 240/2250 240/2250
Maximální rychlost [km/h] 215 214
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,5 7,6
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,6 6,6
Cena akční [Kč] 669.900 699.900
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

včera | Jan Mička | 79 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 23 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků