Fiat 124 na nových fotkách: V Německu má cenu od 648 000 korun

Italský sourozenec Mazdy MX-5 se s drobným zpožděním konečně dostává do prodeje. První vozy by se měly k zákazníkům dostat na podzim letošního roku. Za kolik? To je otázka, na kterou momentálně nemáme úplně přesnou odpověď, protože české zastoupení ještě nezveřejnilo ceník.

Představu si ale můžeme udělat ze sousedního Německa, kde Fiat 124 startuje na částce 23 990 eur, což je v přepočtu 648 tisíc korun. Za to dostanete klasické provedení s šestnáctipalcovými litými disky, bezklíčovým vstupem a startováním, klimatizací, tempomatem a malým koženým paketem.

Srovnávací test Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ: Jen tak pro radost  

Srovnávací test Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ: Jen tak pro radost  

Verze Lusso přidává sedmipalcový dotykový displej s navigací, zadní parkovací kameru, o palec větší kola, vyhřívané kožené sedačky, automatickou klimatizaci nebo mlhovky. Za takové provedení si u Fiatu řeknou 26 490 eur, což je v přepočtu asi 715 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fiat 124 Spider se na rozdíl od sesterské Mazdy MX-5 spoléhá výhradně na přeplňovaný motor o objemu 1,4 litru s výkonem 140 koní

Oproti Mazdě MX-5, která je v nabídce se dvěma atmosférickými motory, se Fiat 124 Spider spoléhá výhradně na přeplňovanou čtrnáctistovku s výkonem 103 kW (140 koní) a 240 Nm. Akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 7,5 sekundy, maximální rychlost činí 215 km/h.

Pokud by vám to z nějakého důvodu bylo málo, můžete sáhnout po verzi Abarth, která ze stejného motoru nabídne 125 kW (170 koní) a 250 Nm. Díky tomu se na stovku podívá už za 6,8 sekundy a rozjede se až na 230 km/h, jenže v Německu vás přijde na rovných 40 tisíc eur, což je v přepočtu lehce přes milion korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků