Fiat 124 na nových fotkách: V Německu má cenu od 648 000 korun

Italský sourozenec Mazdy MX-5 se s drobným zpožděním konečně dostává do prodeje. První vozy by se měly k zákazníkům dostat na podzim letošního roku. Za kolik? To je otázka, na kterou momentálně nemáme úplně přesnou odpověď, protože české zastoupení ještě nezveřejnilo ceník.

Představu si ale můžeme udělat ze sousedního Německa, kde Fiat 124 startuje na částce 23 990 eur, což je v přepočtu 648 tisíc korun. Za to dostanete klasické provedení s šestnáctipalcovými litými disky, bezklíčovým vstupem a startováním, klimatizací, tempomatem a malým koženým paketem.

Srovnávací test Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ: Jen tak pro radost  

Srovnávací test Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ: Jen tak pro radost  

Verze Lusso přidává sedmipalcový dotykový displej s navigací, zadní parkovací kameru, o palec větší kola, vyhřívané kožené sedačky, automatickou klimatizaci nebo mlhovky. Za takové provedení si u Fiatu řeknou 26 490 eur, což je v přepočtu asi 715 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fiat 124 Spider se na rozdíl od sesterské Mazdy MX-5 spoléhá výhradně na přeplňovaný motor o objemu 1,4 litru s výkonem 140 koní

Oproti Mazdě MX-5, která je v nabídce se dvěma atmosférickými motory, se Fiat 124 Spider spoléhá výhradně na přeplňovanou čtrnáctistovku s výkonem 103 kW (140 koní) a 240 Nm. Akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 7,5 sekundy, maximální rychlost činí 215 km/h.

Pokud by vám to z nějakého důvodu bylo málo, můžete sáhnout po verzi Abarth, která ze stejného motoru nabídne 125 kW (170 koní) a 250 Nm. Díky tomu se na stovku podívá už za 6,8 sekundy a rozjede se až na 230 km/h, jenže v Německu vás přijde na rovných 40 tisíc eur, což je v přepočtu lehce přes milion korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků